Запис Детальніше

Аналіз провідного вітчизняного та зарубіжного досвіду розвитку інституційного потенціалу університетів у контексті глобального лідерства (частинна І)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704812/
 
Title Аналіз провідного вітчизняного та зарубіжного досвіду розвитку інституційного потенціалу університетів у контексті глобального лідерства (частинна І)
Analysis of leading domestic and foreign experience of the institutional capacity of universities in the context of global leadership (part I)
 
Creator Бондарук, О.В.
Калашнікова, С.А.
Курбатов, Сергій
Паламарчук, О.Ф.
Прохор, І.П.
Щербакова, Олена Анатоліївна
Жданова, К.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Сучасна реформа вищої освіти в Україні скеровується новим Законом України «Про вищу освіту» (вступив у дію у вересні 2014 року), який за своєю суттю та місією є відображенням трансформаційних змін і процесів демократизації, що відбуваються в Українському суспільстві. Поряд із цим, результати імплементації Закону (отримані за рік його дії) засвідчують неможливість реалізації нової європейсько-орієнтованої парадигми розвитку вищої освіти на основі старої адміністративної культури управління. Іншими словами, Закон фактично актуалізував проблему та критичну потребу формування/творення нової моделі управління вищою освітою – нової за своєю світоглядною основою (принципи, цінності) та інституційно-організаційною формою (структури, механізми, інструменти) на всіх рівнях управління – від національного до інституційного. Саме тому одним і з актуальних завдань у пошуку та вибудовуванні нової моделі управління, є ідентифікація ключових тенденцій розвитку в управлінні вищою освітою.
The current reform of higher education in Ukraine directed the new Law of Ukraine "On Higher Education", which in essence and mission is a reflection of transformational change and democratization processes taking place in Ukrainian society. Besides, the results of the implementation of the Law (received a year of action) certifying the impossibility of a new European-oriented paradigm of higher education based on the old administrative management culture.In other words, the law actually actualized the problem and the critical need for the formation / creation of a new model of higher education - new in its ideological foundations (principles and values) and institutional and organizational form (structures, mechanisms, instruments) at all levels of government - from national to institutional .
That is why one of the pressing problems and in finding and building the new management model, is to identify the key trends in the management of higher education.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2015
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704812/2/%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BBu%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B01%20%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%BB%204.pdf
- Бондарук, О.В., Калашнікова, С.А., Курбатов, Сергій (orcid.org/0000-0002-8929-7562 <http://orcid.org/0000-0002-8929-7562>), Паламарчук, О.Ф., Прохор, І.П., Щербакова, Олена Анатоліївна and Жданова, К.О. (2015) Analysis of leading domestic and foreign experience of the institutional capacity of universities in the context of global leadership (part I) Technical Report. Інститут вищої освіти НАПН України, м. Київ, Україна.