Запис Детальніше

НАВЧАННЯ НА ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ОСНОВІ: ЄВРОПЕЙСЬКІ ПІДХОДИ ДО ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НАВЧАННЯ НА ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ОСНОВІ: ЄВРОПЕЙСЬКІ ПІДХОДИ ДО ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКИ
RESEARCH-BASED TRAINING: EUROPEAN APPROACHES TO ITS CHARACTERISTICS
ОБУЧЕНИЕ НА ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ОСНОВЕ: ЕВРОПЕЙСКИЕ ПОДХОДЫ К ЕГО ХАРАКТЕРИСТИКЕ
 
Creator Pavliuk, Roman O.
 
Subject навчання на дослідницькій основі; система навчання; підготовка фахівців; європейські підходи; види завдань; взаємодія
research-based training; system of education; training of specialists; European approaches; types of tasks; interaction
обучение на исследовательской основе; система обучения; подготовка специалистов; европейские подходы; виды заданий; взаимодействие
 
Description Стаття присвячена аналізові європейських підходів до характеристики системи навчання на дослідницькій основі. На основі результатів теоретичних та емпіричних досліджень провідних європейських та світових вчених визначено поняття системи навчання на дослідницькій основі, її ключові характеристики та ознаки. Представлено особливості взаємодії викладача та студента у системі навчання на дослідницькій основі, охарактеризовано основні види завдань, які можуть бути ефективними у процесі формування нового покоління фахівців, дослідників, які здобувають вищу освіту. Запропоновано основні підходи до проектування системи навчання на дослідницькій онові та представлено основні відмінності між «традиційною» системою навчання та системою навчання на дослідницькій основі.
The article analyzes the characteristics of European approaches to the definition of the system of research-based training. Based on theoretical and empirical research of leading European and world scientists it was defined the concept of research-based training, its key features and characteristics. It is presented features of interaction of teacher and student in education system of research-based training, described the main types of tasks that can be effective in the formation of a new generation of specialists, researchers who are gaining higher education. The basic approaches to designing of the system of research-based training are suggested and presented the main differences between the system of «traditional» education and the system of research-based training.
Статья посвящена анализу европейских подходов к характеристике системы обучения на исследовательской основе. На основе результатов теоретических и эмпирических исследований ведущих европейских и мировых ученых определено понятие системы обучения на исследовательской основе, ее ключевые характеристики и признаки. Представлены особенности взаимодействия преподавателя и студента в системе обучения на исследовательской основе, охарактеризованы основные виды заданий, которые могут быть эффективными в процессе формирования нового поколения специалистов, исследователей, получающих высшее образование. Предложены основные подходы к проектированию системы обучения на исследовательской основе и представлены основные различия между «традиционной» системой обучения и системой обучения на исследовательской основе.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2017-03-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/442
10.28925/2312-5829.2017.1-2.15567
 
Source Освітологічний дискурс; 2017: № 1-2 (16-17); 155-167
Educological discourse; 2017: № 1-2 (16-17); 155-167
Освитологичный дискурс; 2017: № 1-2 (16-17); 155-167
2312-5829
10.28925/2312-5829.2017.1-2
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/442/361
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0