Запис Детальніше

ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ У БАЛКАНСЬКИХ КРАЇНАХ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ У БАЛКАНСЬКИХ КРАЇНАХ
TRENDS OF PROFESSIONAL TRAINING OF EXPERTS IN THE FIELD OF EDUCATION IN THE BALKAN COUNTRIES
ТЕНДЕНЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ ЭКСПЕРТОВ В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ В БАЛКАНСКИХ СТРАНАХ
 
Creator Tryhub, Ilona I.
 
Subject експерт у галузі освіти; країни Східної Європи; якість освіти
Eastern Europe countries; expert in the field of education; quality of education
эксперт в области образования; качество образования; страны Восточной Европы
 
Description У статті проаналізовано тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у Балканських країнах: Болгарії, Румунії та Угорщині. Визначено спільні тенденції у професійній підготовці експертів у галузі освіти у балканських країнах: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; врегулювання професійної діяльності експертів у галузі освіти Кодексом етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти.
The article analyzes the trends of professional training of experts in the field of education in the Balkan countries, such as: Bulgaria, Romania and Hungary.It identified the following common features of professional training of experts in the field of education:focus on quality assurance;implementation of vocational training as part of Continuing Education;seminars and conferences as the basic forms of training;lack of training of experts in the field of education in universities;election of candidates for experts in the field of education from experienced teachers with the experience and good practice;compliance with official Code of Ethics of professional experts in the field of education.International cooperation in quality assurance.Specific trends in training of experts in the field of education in the Balkan countries are not identified.
В статье проанализированы тенденции профессиональной подготовки экспертов в области образования в Балканских странах: Болгарии, Румынии и Венгрии. Определены общие особенности в профессиональной подготовке экспертов в области образования: направленность на обеспечение качества образования; подготовка / обучение в рамках последипломного образования; основные формы подготовки – семинары и конференции; избрание кандидатов в эксперты в области образования из числа опытных педагогов со стажем и опытом работы; регулирование профессиональной деятельности экспертов в области образования Кодексом этики; международное сотрудничество по обеспечению качества образования. Особенных тенденций подготовки экспертов в области образовани в Балканских странах не выявлено.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2017-03-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/441
10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931
 
Source Освітологічний дискурс; 2017: № 1-2 (16-17); 119-131
Educological discourse; 2017: № 1-2 (16-17); 119-131
Освитологичный дискурс; 2017: № 1-2 (16-17); 119-131
2312-5829
10.28925/2312-5829.2017.1-2
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/441/357
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0