Запис Детальніше

Сіті-брендинг: навч. посібник.

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сіті-брендинг: навч. посібник.
 
Creator Влащенко, Н.М.
 
Subject Cити брендинг
 
Description У навчальному посібнику розглянуто основні поняття і еволюція бренда, його сучасне середовище, технології створення бренда міста. Особлива увага приділяється маркетинговим аспектам аналізу території. Водночас окремо наведені особливості дослідження іміджу і бренда країни, ре-
гіону та міста. Викладений матеріал супроводжується ілюстраціями, прикладами, статистичною інформацією.
Призначено для студентів, які здобувають освіту за спеціальностями «Туризмознавство» та «Готельна і ресторанна справа», і вивчають дисципліну «Сіті-брендинг». Докладний опис методик аналізу та технології створення бренда дозволяє використовувати навчальний посібник фахівцям із державного управління, представникам громадських організацій, які ініціюють розвиток бренда міст.
 
Publisher Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
 
Date 2016
 
Type Книга
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/45174/1/%D0%9F%D0%95%D0%A7_2016_18_%D0%9D_%D0%A1%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B4%20%D1%81%D0%BE%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9.pdf
Влащенко, Н.М. (2016) Сіті-брендинг: навч. посібник. Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. ISBN 978-966-695-402-5 (В процессе публикации)
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/45174/