Сіті-брендинг: навч. посібник.
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сіті-брендинг: навч. посібник.
|
|
Creator |
Влащенко, Н.М.
|
|
Subject |
Cити брендинг
|
|
Description |
У навчальному посібнику розглянуто основні поняття і еволюція бренда, його сучасне середовище, технології створення бренда міста. Особлива увага приділяється маркетинговим аспектам аналізу території. Водночас окремо наведені особливості дослідження іміджу і бренда країни, ре- гіону та міста. Викладений матеріал супроводжується ілюстраціями, прикладами, статистичною інформацією. Призначено для студентів, які здобувають освіту за спеціальностями «Туризмознавство» та «Готельна і ресторанна справа», і вивчають дисципліну «Сіті-брендинг». Докладний опис методик аналізу та технології створення бренда дозволяє використовувати навчальний посібник фахівцям із державного управління, представникам громадських організацій, які ініціюють розвиток бренда міст. |
|
Publisher |
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Книга
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/45174/1/%D0%9F%D0%95%D0%A7_2016_18_%D0%9D_%D0%A1%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B4%20%D1%81%D0%BE%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9.pdf
Влащенко, Н.М. (2016) Сіті-брендинг: навч. посібник. Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. ISBN 978-966-695-402-5 (В процессе публикации) |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/45174/
|
|