Робоча програма з навчальної дисципліни «Соціальна логопсихологія» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія»
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19228/
|
|
Title |
Робоча програма з навчальної дисципліни «Соціальна логопсихологія» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія»
|
|
Creator |
Ткачишина, Оксана Романівна
Супрун, Ганна Володимирівна |
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Робоча навчальна програма з дисципліни «Соціальна логопсихологія» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою спеціальної психології, корекційної та педагогічної освіти на основі освітньої програми підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня відповідно до навчального плану спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія». Робочу навчальну програму укладено згідно з вимогами Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС). Програма визначає обсяги знань, які повинен опанувати здобувач вищої освіти відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу дисципліни «Соціальна логопсихологія», необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень студентів. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19228/1/O_Tkachyshyna_H_Suprun_SL_SOL_5_KSPKIO_IL.pdf
Ткачишина, Оксана Романівна та Супрун, Ганна Володимирівна (2017) Робоча програма з навчальної дисципліни «Соціальна логопсихологія» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» [Навчально-методичні матеріали] |
|