Запис Детальніше

COMPARATIVE ANALYSIS OF AVIONICS SAMPLES AND COMPONENTS DUE TO DEVELOPING A METHODOLOGY OF THE UAV INTEGRATED AVIONICS SYNTHESIS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COMPARATIVE ANALYSIS OF AVIONICS SAMPLES AND COMPONENTS DUE TO DEVELOPING A METHODOLOGY OF THE UAV INTEGRATED AVIONICS SYNTHESIS
Сравнительный анализ образцов авионики и их компонентов применительно к созданию методологии синтеза интегрированной авионики БПЛА
Порівняльний аналіз зразків авіоніки і їх компонентів стосовно до створення методології синтезу інтегрованої авіоніки БПЛА
 
Creator Prusov, Dmytro; National Aviation University
Matiychyk, Mykhaylo; National Aviation University
Mykhatskyi, Oleksiy; National Aviation University
 
Subject
navigation and control; integrated avionics system; unmanned aerial vehicles
329.735.05:621.38711.4

беспилотные летательные аппараты; интегрированная система авионики; навигация и управление
329.735.05:621.38711.4

безпілотні літальні апарати; інтегрована система авіоніки; навігація і управління
329.735.05:621.38711.4
 
Description The article is devoted to analysis of avionics components samples with a view to creating an integrated avionics synthesis methodology remotely piloted and unmanned Aerospace Dynamic Objects (ADO), which provides a comprehensive solution of problems of navigation and synergistic control ADO air navigation in space. Methods: The analysis and setting objectives are the basis for the development of modern techniques for combining and processing primary data, methods to solve navigation problems, methods of solving problems in the management of complex integrated avionics ADO. In particular, this invariant compensation method for combining primary sources of information, complete correlation-extreme methods of navigation, control method synergistic ADO. Results: Using these techniques will increase the effectiveness of solving problems of navigation and control both civilian and military ADO, in terms of accidental and intentional interference, the failures of avionics. Discussion: Based on the provisions set a prototype integrated avionics for ADO navigation and control synergistic with current approaches has been developing.
Цель: Работа посвящена анализу образцов авионики и их компонентов с учетом создания методологии синтеза интегрированной авионики дистанционно-пилотируемых и беспилотных аэрокосмических динамических объектов (АДО), которая обеспечивает комплексное решение задач навигации и синергетического управлиния АДО в аэронавигационных пространстве. Методы исследования: Анализ и постановка задач является основой для разработки современных методов комплексирования и обработки первичной информации, методов решения навигационных задач, методов решения задач управления в комплексах интегрированной авионики АДО. В частности это неинвариантны компенсационный метод комплексирования первичных источников информации, комплексные методы корреляционно-экстремальной навигации, метод синергетического управления АДО. Результаты: Использование этих методов позволит повысить эффективность решения задач навигации и управления как гражданских так и военных АДО, в условиях действия случайных и преднамеренных помех, при отказах элементов авионики. Обсуждение: Исходя из приведенного анализа можно установить требования к прототипам интегрированной авионики, разрабатываемой для навигации и управления AДO.
Мета: Метою цієї роботи є аналіз зразків авіоніки та їхніх компонентів з огляду на створення методології синтезу інтегрованої авіоніки дистанційно-пілотованих та безпілотних аерокосмічних динамічних об’єктів (АДО), яка забезпечує комплексне розв’язання завдань навігації та синергетичного управління АДО в аеронавігаційному просторі. Методи дослідження: Аналіз та постановка завдань є основою для розробки сучасних методів комплексування та обробки первинної інформації, методів розв’язання навігаційних задач, методів розв’язання задач керування в комплексах інтегрованої авіоніки АДО. Зокрема це неінваріантний компенсаційний метод комплексування первинних джерел інформації, комплексні методи кореляційно-екстремальної навігації, метод синергетичного управління АДО. Результати: Використання цих методів дозволить підвищити ефективність вирішення задач навігації і управління як цивільних так і військових АДО, в умовах дії випадкових і навмисних завад, при відмовах елементів авіоніки. Обговорення: Виходячи з наведеного аналізу, можна встановити вимоги до прототипів інтегрованої авіоніки, що розробляється для навігації і управління AДO.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-03-28
 
Type


 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11425
10.18372/2306-1472.70.11425
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 70, № 1 (2017); 73-89
Вестник Национального авиационного университета; Том 70, № 1 (2017); 73-89
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 70, № 1 (2017); 73-89
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e