Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Дічек Н.П. на диесртацію Антипіна Є.Б. "Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19274/
 
Title Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Дічек Н.П. на диесртацію Антипіна Є.Б. "Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Дічек Н.П. на диесртацію Антипіна Є.Б. "Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Дічек Н.П. на диесртацію Антипіна Є.Б. "Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття"
 
Creator Антипін, Євген Борисович
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти.
Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці.
У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти.
Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці.
У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти.
Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці.
 
Date 2017
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19274/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA_%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA.pdf
Антипін, Євген Борисович (2017) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Дічек Н.П. на диесртацію Антипіна Є.Б. "Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.