Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19275/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)" Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)" |
|
Creator |
Антипін, Євген Борисович
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти. Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти. Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти. Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19275/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA_%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%96%D0%BD_%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Антипін, Євген Борисович (2017) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|