Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19275/
 
Title Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)"
 
Creator Антипін, Євген Борисович
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти.
Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці
У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти.
Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці
У дисертації подано характеристику ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – 30-х років ХХ ст. Проаналізовано історіографію і джерела дослідження. Розроблено періодизацію та схарактеризовано періоди розвитку означених ідей: І період (1889–1917) – актуалізації ідей наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; ІІ період (1917–1921) – становлення й розвитку ідей наступності в меті й змісті трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на національному ґрунті в роки УНДР; ІІІ період (1919–1934) – трансформації ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в радянській системі освіти.
Досліджено внесок української педагогічної думки в розвиток ідей і змістово-методичного забезпечення наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку й охарактеризовано реалізацію їх на практиці
 
Date 2017
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19275/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA_%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%96%D0%BD_%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Антипін, Євген Борисович (2017) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, професора Коваленко Є.І. на дисертацію Антипіна Є.Б. ". Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.