Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петренко О.Б. на дисертацію Остапчук С.С. "Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній освіті (80-ті роки ХІХ – початок 40-х років ХХ століття)"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19276/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петренко О.Б. на дисертацію Остапчук С.С. "Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній освіті (80-ті роки ХІХ – початок 40-х років ХХ століття)"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петренко О.Б. на дисертацію Остапчук С.С. "Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній освіті (80-ті роки ХІХ – початок 40-х років ХХ століття)" Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петренко О.Б. на дисертацію Остапчук С.С. "Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній освіті (80-ті роки ХІХ – початок 40-х років ХХ століття)" |
|
Creator |
Остапчук, Світлана Сергіївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації обґрунтовано теоретичні засади проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів у структурі навчального процесу. Уточнено зміст понять «оцінювання навчальних досягнень учнів», «шкільна оцінка». Розроблено періодизацію та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років ХІХ – початку 40-х років ХХ століття: І період (80-ті рр. ХІХ ст. – 1917 р.) – інтенсифікація формування системи оцінювання навчальних досягнень учнів у різних типах державних і приватних початкових і середніх навчальних закладів в імперську добу; ІІ період (1917–1931 рр.) – експериментування й пошук в оцінюванні знань учнів з урахуванням зарубіжного досвіду в період визвольних змагань українського народу й ранню радянську добу; ІІІ період (1931–1944 рр.) – уніфікування організаційно-методичних засад оцінювання навчальних досягнень учнів з різних предметів у запровадженій єдиній уніфікованій державній радянській школі. Схарактеризовано у визначені періоди суть, види, форми, критерії, способи, методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах. Висвітлено внесок відомих педагогів, діячів освіти в розробку теоретичних засад оцінювання знань учнів у досліджуваний період. У дисертації обґрунтовано теоретичні засади проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів у структурі навчального процесу. Уточнено зміст понять «оцінювання навчальних досягнень учнів», «шкільна оцінка». Розроблено періодизацію та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років ХІХ – початку 40-х років ХХ століття: І період (80-ті рр. ХІХ ст. – 1917 р.) – інтенсифікація формування системи оцінювання навчальних досягнень учнів у різних типах державних і приватних початкових і середніх навчальних закладів в імперську добу; ІІ період (1917–1931 рр.) – експериментування й пошук в оцінюванні знань учнів з урахуванням зарубіжного досвіду в період визвольних змагань українського народу й ранню радянську добу; ІІІ період (1931–1944 рр.) – уніфікування організаційно-методичних засад оцінювання навчальних досягнень учнів з різних предметів у запровадженій єдиній уніфікованій державній радянській школі. Схарактеризовано у визначені періоди суть, види, форми, критерії, способи, методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах. Висвітлено внесок відомих педагогів, діячів освіти в розробку теоретичних засад оцінювання знань учнів у досліджуваний період. У дисертації обґрунтовано теоретичні засади проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів у структурі навчального процесу. Уточнено зміст понять «оцінювання навчальних досягнень учнів», «шкільна оцінка». Розроблено періодизацію та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років ХІХ – початку 40-х років ХХ століття: І період (80-ті рр. ХІХ ст. – 1917 р.) – інтенсифікація формування системи оцінювання навчальних досягнень учнів у різних типах державних і приватних початкових і середніх навчальних закладів в імперську добу; ІІ період (1917–1931 рр.) – експериментування й пошук в оцінюванні знань учнів з урахуванням зарубіжного досвіду в період визвольних змагань українського народу й ранню радянську добу; ІІІ період (1931–1944 рр.) – уніфікування організаційно-методичних засад оцінювання навчальних досягнень учнів з різних предметів у запровадженій єдиній уніфікованій державній радянській школі. Схарактеризовано у визначені періоди суть, види, форми, критерії, способи, методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах. Висвітлено внесок відомих педагогів, діячів освіти в розробку теоретичних засад оцінювання знань учнів у досліджуваний період. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19276/1/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%91..pdf
Остапчук, Світлана Сергіївна (2017) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петренко О.Б. на дисертацію Остапчук С.С. "Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній освіті (80-ті роки ХІХ – початок 40-х років ХХ століття)" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|