Психологічні особливості сприймання часу дітьми дошкільного віку
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19279/
http://conference.pu.if.ua/forum/files/22032017/6/novicok.pdf |
|
Title |
Психологічні особливості сприймання часу дітьми дошкільного віку
Psychological features of perception of time preschool children |
|
Creator |
Музика, Олена Оксентівна
Повисок, Альона Анатоліївна |
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Стаття присвячена проблемі сприймання часу дітьми старшого дошкільного віку. Розглянуто психологічні аспекти взаємовпливу сприймання часу і регуляції поведінки дітей. За результатами проведеного емпіричного дослідження описано види та психологічні особливості сприймання часу дошкільниками. Показано, що розвиток сприймання часу у старших дошкільників безпосередньо пов’язаний із розвитком процесів регуляції діяльності як важливих складових готовності дитини до школи.
This article is devoted to the problem of perception of time children under school age. The article deals psychological aspects of mutual perception of time and regulation the behavior of children. According to the results of empirical research was described the types and psychological characteristics of perception of time preschool children. This article shows that development of time perception of children under school age is directly related to the development process of the regulation their activities as being essential to child's readiness for school. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19279/1/Muzyka_O_O_POSDDV_KPP.pdf
Музика, Олена Оксентівна та Повисок, Альона Анатоліївна (2017) Психологічні особливості сприймання часу дітьми дошкільного віку Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: Матеріали науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців і студентів. – Івано-Франківськ. |
|