Запис Детальніше

Хто має бути результатом підготовки майбутніх спеціалістів у системі вищої професійної освіти: особистість, фахівець, особистість спеціаліста

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706363/
http://visnyk.zu.edu.ua/Articles.php
 
Title Хто має бути результатом підготовки майбутніх спеціалістів у системі вищої професійної освіти: особистість, фахівець, особистість спеціаліста
Кто должен быть результатом профессиональной подготовки будущих специалистов в системе высшего профессионального образования: личность, специалист, личность специалиста
Who is to be the result of the professional training of the would-be specialists in the system of higher professional education: personality, specialist, specialist’s personality
 
Creator Ягупов, Василь Васильович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті проаналізовано результат професійної підготовки майбутніх спеціалістів у системі вищої професійної освіти та сформульовані відповідні методичні положення стосовно того, хто і що має бути таким результатом. Звернено увагу на те, що нині в педагогічній практиці мається кілька варіантів такого результату: особистість, особистість спеціаліста, фахівець як професіонал. Згідно з вимогами суб’єктно-діяльнісного та компетентнісного підходів до професійної освіти акцентовано увагу на формування справжнього професіонала як суб’єкта професійної діяльності – як результату його професійної підготовки в системі вищої професійної освіти, готового до професійної само актуалізації в професійній діяльності.
В статье проанализировано результат профессиональной подготовки будущих специалистов в системе высшего профессионального образования и сформулированы соответствующие методологические положения относительно того, кто и что должны быть таким результатом. Обращено внимание, что на сегодняшний день в педагогической практике имеется несколько вариантов такого результата: личность, личность специалиста, специалист как профессионал. В русле субъектно-деятельностного и компетентностного подходов в профессиональном образовании особое внимание обращено на формирование настоящего профессионала как субъекта профессиональной деятельности – как результата его профессиональной подготовки в системе высшего профессионального образования, готового до профессиональной самоактуализации в профессиональной деятельности
The article analyzes the result of the professional training of the would-be specialists in the system of higher professional education and sets forth respective methodological positions as to what and who is to be such a result. It stresses that in today’s pedagogical practice there are several options of such a result: personality, specialist’s personality, specialist as a professional. Within the framework of subject-activity and competence approaches in professional education special attention is given to the formation of the present-day professional as an actor of professional activity – as a result of professional training, ready for professional self-actualization in professional activity.
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706363/1/%D0%AF%D0%B3%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%B2_%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80.pdf
Ягупов, Василь Васильович (2017) Who is to be the result of the professional training of the would-be specialists in the system of higher professional education: personality, specialist, specialist’s personality Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. Педагогічні науки, 2 (88). pp. 297-302. ISSN 2076-6173