Запис Детальніше

Iнтерпретація результатів експериментального розвитку методологічної культури адьюнктів з етапами опанування

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706364/
http://pedagogy.science-review.ru/ru/issue/view?id=13
 
Title Iнтерпретація результатів експериментального розвитку методологічної культури адьюнктів з етапами опанування
Интерпретация результатов экспериментального развития методологической культуры адъюнктов с этапами овладения
Interpretation of the results of experimental development of the methodological culture of adjections with stages of living
 
Creator Ягупов, Василь Васильович
Козубцев, Ігор
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті апробується результат наукового експерименту щодо розвитку методологічної культури ад’юнктів. Розвиток методологічної культури ад’юнктів здійснювалось згідно факультативною програмою і методикою. Авторами запропонована інтерпретація результатів за аналогією за етапами її опанування. Встановлено, що високий рівень методологічної культури виступає суттєвим підгрунттям для набуття ад’юнктами професіоналізму і сприяє саморозвитку і саморереалізації його професійних і наукових планів. Найвисшим рівнем розвиненості методологічної компетентності та культури ад’юнктів вченого є наукова зрілість. Наукової зрілості можуть досягти не всі ад’юнкти (аспіранти) під час навчання. А її досягти можно в результаті довгої та кропіткої щоденної творчої роботи дослідника, у результаті якої набувається методологічна культура.
В статье апробируются результат научного эксперимента по развитию методологической культуры адъюнктов. Развитие методологической культуры адъюнктов осуществлялось по ранее апробированной факультативной программе и методике. В работе представлены графические материалы подтверждающие результат. Авторами предложена интерпретация результатов исследование по аналогии с этапами овладения. Установлено, что высокий уровень методологической культуры выступает существенной подпочвой для приобретения адъюнктом профессионализма и способствует саморазвитию и самореализации его профессиональных и научных планов. Наивысшим уровнем развитости методологической компетентности и методологической культуры ученого есть научная зрелость. Научную зрелость достичь могут далеко не все адъюнкты (аспиранты) за время обучения. А достичь ее можно в результате длительной кропотливой ежедневной творческой работы исследователя, в результате чего приобретается методологической культуры.
The article being tested result of a scientific experiment on the development of methodological culture adjuncts. The development of methodological culture adjuncts carried on previously proven optional program and methodology. The paper presents the graphics confirming the result. The authors proposed interpretation of the results of a study similar to the mastering stages. It was found that a high level of methodological culture is an essential adjunct to acquire subsoil professionalism and promotes self-development and self-realization of his professional and academic plans. The highest level of development of methodological competence and methodological culture scientist has scientific maturity. Achieve scientific maturity may not all adjuncts (graduate students) during training. And it can achieve as a result of a long painstaking daily work of creative researchers, resulting in acquired methodological culture.
________________________________________
 
Publisher Российская академия естествознания
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706364/1/%D0%AF%D0%B3%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%B2_%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B1%D1%86%D0%B5%D0%B217.pdf
Ягупов, Василь Васильович and Козубцев, Ігор (2017) Interpretation of the results of experimental development of the methodological culture of adjections with stages of living Научное обозрение. Педагогические науки, 2. pp. 124-133. ISSN 2500-3402