Запис Детальніше

Рецепція ідей українських науково-педагогічних шкіл у теорію і практику професійного розвитку фахівців

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706360/
 
Title Рецепція ідей українських науково-педагогічних шкіл у теорію і практику професійного розвитку фахівців
Reception Ideas Ukrainian scientific-educational schools in the theory and practice of professional development specialists
 
Creator Скрипник, М.І.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У першій частині статті проаналізовано поняття «науково-педагогічна школа» (1); другу частину присвячено аналізу евристичних положень українських науковопедагогічних шкіл (2) для обґрунтування парадигмальних засад (3) професійного розвитку фахівців в інтегральній науково-педагогічній школі УМО.
The first part of the article the term "scientific-educational school" (1); the second part is devoted to analysis of heuristic provisions Ukrainian scientific-pedagogical schools (2) to justify the paradigmatic bases (3) the professional development specialists in integrated scientific and pedagogical schools UMO.
 
Publisher Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
 
Date 2016
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706360/1/%D0%A0%D0%95%D0%A6%D0%95%D0%9F%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%D0%86%D0%94%D0%95%D0%99%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%98%D0%A5_%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82.pdf
Скрипник, М.І. (2016) Reception Ideas Ukrainian scientific-educational schools in the theory and practice of professional development specialists Післядипломна освіта в Україні, 2. pp. 10-16.