Запис Детальніше

Дисертація - Психологічні умови розвитку асертивної поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19342/
 
Title Дисертація - Психологічні умови розвитку асертивної поведінки в
учнів професійно-технічних навчальних закладів
Дисертація - Психологічні умови розвитку асертивної поведінки в
учнів професійно-технічних навчальних закладів
Дисертація - Психологічні умови розвитку асертивної поведінки в
учнів професійно-технічних навчальних закладів
 
Creator Нагаєвська, Ірина Олександрівна
 
Subject Дисертації
 
Description Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов
розвитку асертивної поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів.
Розроблено й представлено модель асертивної поведінки, що включає такі
компоненти: когнітивний, емоційно-почуттєвий, результативний. З’ясовано, що
провідними психологічними умовами розвитку асертивної поведінки учнів є
внутрішні умови – пов’язані із забезпеченням розвитку та саморозвитку
індивідуальних психологічних властивостей та якостей особистості учня, які
обумовлюють вибір асертивних форм поведінки та зовнішні умови – втілюються у
цілеспрямованому, системному психолого-педагогічному виховному впливі на
особистість та створенні розвивального навчально-виховного середовища, завдяки
яким відбувається розвиток асертивної поведінки.
Висвітлено організаційно-методичні засади емпіричного дослідження
асертивної поведінки учнів професійно-технічних навчальних закладів,
представлено інструментарій для комплексної діагностики рівня розвитку
асертивної поведінки. Подано аналіз результатів емпіричного дослідження рівня
19
розвитку компонентів асертивної поведінки за емпіричними показниками,
визначено зв’язки між компонентами асертивної поведінки та їх вплив один на
одного. Розроблено й апробовано програму розвитку асертивної поведінки в учнів
професійно-технічних навчальних закладів, що включала соціально-психологічний
тренінг з розвитку асертивної поведінки, факультативний курс з розвитку
самопізнання, самоповаги та піднесення власної честі і гідності, індивідуальне
психологічне консультування, індивідуальну корекційну роботу з учнями.
Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов
розвитку асертивної поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів.
Розроблено й представлено модель асертивної поведінки, що включає такі
компоненти: когнітивний, емоційно-почуттєвий, результативний. З’ясовано, що
провідними психологічними умовами розвитку асертивної поведінки учнів є
внутрішні умови – пов’язані із забезпеченням розвитку та саморозвитку
індивідуальних психологічних властивостей та якостей особистості учня, які
обумовлюють вибір асертивних форм поведінки та зовнішні умови – втілюються у
цілеспрямованому, системному психолого-педагогічному виховному впливі на
особистість та створенні розвивального навчально-виховного середовища, завдяки
яким відбувається розвиток асертивної поведінки.
Висвітлено організаційно-методичні засади емпіричного дослідження
асертивної поведінки учнів професійно-технічних навчальних закладів,
представлено інструментарій для комплексної діагностики рівня розвитку
асертивної поведінки. Подано аналіз результатів емпіричного дослідження рівня
19
розвитку компонентів асертивної поведінки за емпіричними показниками,
визначено зв’язки між компонентами асертивної поведінки та їх вплив один на
одного. Розроблено й апробовано програму розвитку асертивної поведінки в учнів
професійно-технічних навчальних закладів, що включала соціально-психологічний
тренінг з розвитку асертивної поведінки, факультативний курс з розвитку
самопізнання, самоповаги та піднесення власної честі і гідності, індивідуальне
психологічне консультування, індивідуальну корекційну роботу з учнями.
Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов
розвитку асертивної поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів.
Розроблено й представлено модель асертивної поведінки, що включає такі
компоненти: когнітивний, емоційно-почуттєвий, результативний. З’ясовано, що
провідними психологічними умовами розвитку асертивної поведінки учнів є
внутрішні умови – пов’язані із забезпеченням розвитку та саморозвитку
індивідуальних психологічних властивостей та якостей особистості учня, які
обумовлюють вибір асертивних форм поведінки та зовнішні умови – втілюються у
цілеспрямованому, системному психолого-педагогічному виховному впливі на
особистість та створенні розвивального навчально-виховного середовища, завдяки
яким відбувається розвиток асертивної поведінки.
Висвітлено організаційно-методичні засади емпіричного дослідження
асертивної поведінки учнів професійно-технічних навчальних закладів,
представлено інструментарій для комплексної діагностики рівня розвитку
асертивної поведінки. Подано аналіз результатів емпіричного дослідження рівня
19
розвитку компонентів асертивної поведінки за емпіричними показниками,
визначено зв’язки між компонентами асертивної поведінки та їх вплив один на
одного. Розроблено й апробовано програму розвитку асертивної поведінки в учнів
професійно-технічних навчальних закладів, що включала соціально-психологічний
тренінг з розвитку асертивної поведінки, факультативний курс з розвитку
самопізнання, самоповаги та піднесення власної честі і гідності, індивідуальне
психологічне консультування, індивідуальну корекційну роботу з учнями.
 
Date 2017
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19342/1/Disertacia%20Nagaevska.pdf
Нагаєвська, Ірина Олександрівна (2017) Дисертація - Психологічні умови розвитку асертивної поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.