Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Савицької О.В. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці."
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19347/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Савицької О.В. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці." Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Савицької О.В. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці." Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Савицької О.В. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці." |
|
Creator |
Актаєва, Маріанна Гассанівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячено системному теоретико- експериментальному дослідженню психологічних чинників формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Визначено теоретичні підходи до вивчення громадянської відповідальності та обґрунтовано її структурні компоненти (когнітивний, емоційно-мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний), регіональні та вікові особливості (розвиток ідентичності, прагнення до саморозвитку, розвиток рефлексії), критерії та показники (громадянська обізнаність, смисложиттєві цінності, почуття впевненості та надійності, почуття довіри до громади, мотивація до дії тощо), рівні (низький, середній, високий), психологічні чинники (радикальність, дисциплінованість, гнучкість, емоційна стійкість, самостійність, самовладання, інтелект, врівноваженість, вибір життєвої позиції (конструктивної, оборонної) у юнацькому віці. Побудовано психологічну модель формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Розроблено, апробовано й доведено ефективність програми психолого-педагогічного супроводу з активізації впливу психологічних чинників на формування громадянської відповідальності у юнацькому віці й сформульовано психолого-педагогічні рекомендації щодо її ефективного впровадження в систему ВНЗ. Дисертаційне дослідження присвячено системному теоретико- експериментальному дослідженню психологічних чинників формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Визначено теоретичні підходи до вивчення громадянської відповідальності та обґрунтовано її структурні компоненти (когнітивний, емоційно-мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний), регіональні та вікові особливості (розвиток ідентичності, прагнення до саморозвитку, розвиток рефлексії), критерії та показники (громадянська обізнаність, смисложиттєві цінності, почуття впевненості та надійності, почуття довіри до громади, мотивація до дії тощо), рівні (низький, середній, високий), психологічні чинники (радикальність, дисциплінованість, гнучкість, емоційна стійкість, самостійність, самовладання, інтелект, врівноваженість, вибір життєвої позиції (конструктивної, оборонної) у юнацькому віці. Побудовано психологічну модель формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Розроблено, апробовано й доведено ефективність програми психолого-педагогічного супроводу з активізації впливу психологічних чинників на формування громадянської відповідальності у юнацькому віці й сформульовано психолого-педагогічні рекомендації щодо її ефективного впровадження в систему ВНЗ. Дисертаційне дослідження присвячено системному теоретико- експериментальному дослідженню психологічних чинників формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Визначено теоретичні підходи до вивчення громадянської відповідальності та обґрунтовано її структурні компоненти (когнітивний, емоційно-мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний), регіональні та вікові особливості (розвиток ідентичності, прагнення до саморозвитку, розвиток рефлексії), критерії та показники (громадянська обізнаність, смисложиттєві цінності, почуття впевненості та надійності, почуття довіри до громади, мотивація до дії тощо), рівні (низький, середній, високий), психологічні чинники (радикальність, дисциплінованість, гнучкість, емоційна стійкість, самостійність, самовладання, інтелект, врівноваженість, вибір життєвої позиції (конструктивної, оборонної) у юнацькому віці. Побудовано психологічну модель формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Розроблено, апробовано й доведено ефективність програми психолого-педагогічного супроводу з активізації впливу психологічних чинників на формування громадянської відповідальності у юнацькому віці й сформульовано психолого-педагогічні рекомендації щодо її ефективного впровадження в систему ВНЗ. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19347/1/%D0%90%D0%BA%D1%82%D0%B0%D1%94%D0%B2%D0%B0_%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Актаєва, Маріанна Гассанівна (2017) Відгук офіційного опонента кандидата психологічних наук, доцента Савицької О.В. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці." Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|