Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктор психологічних наук, професор Яницький В.М. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19348/
 
Title Відгук офіційного опонента доктор психологічних наук, професор Яницький В.М. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської
відповідальності у юнацькому віці"
Відгук офіційного опонента доктор психологічних наук, професор Яницький В.М. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської
відповідальності у юнацькому віці"
Відгук офіційного опонента доктор психологічних наук, професор Яницький В.М. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської
відповідальності у юнацькому віці"
 
Creator Актаєва, Маріанна Гассанівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Дисертаційне дослідження присвячено системному теоретико-
експериментальному дослідженню психологічних чинників формування
громадянської відповідальності у юнацькому віці. Визначено теоретичні підходи до
вивчення громадянської відповідальності та обґрунтовано її структурні компоненти
(когнітивний, емоційно-мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний),
регіональні та вікові особливості (розвиток ідентичності, прагнення до
саморозвитку, розвиток рефлексії), критерії та показники (громадянська обізнаність,
смисложиттєві цінності, почуття впевненості та надійності, почуття довіри до
громади, мотивація до дії тощо), рівні (низький, середній, високий), психологічні
чинники (радикальність, дисциплінованість, гнучкість, емоційна стійкість,
самостійність, самовладання, інтелект, врівноваженість, вибір життєвої позиції
(конструктивної, оборонної) у юнацькому віці. Побудовано психологічну модель
формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Розроблено,
апробовано й доведено ефективність програми психолого-педагогічного супроводу з
активізації впливу психологічних чинників на формування громадянської
відповідальності у юнацькому віці й сформульовано психолого-педагогічні
рекомендації щодо її ефективного впровадження в систему ВНЗ.
Дисертаційне дослідження присвячено системному теоретико-
експериментальному дослідженню психологічних чинників формування
громадянської відповідальності у юнацькому віці. Визначено теоретичні підходи до
вивчення громадянської відповідальності та обґрунтовано її структурні компоненти
(когнітивний, емоційно-мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний),
регіональні та вікові особливості (розвиток ідентичності, прагнення до
саморозвитку, розвиток рефлексії), критерії та показники (громадянська обізнаність,
смисложиттєві цінності, почуття впевненості та надійності, почуття довіри до
громади, мотивація до дії тощо), рівні (низький, середній, високий), психологічні
чинники (радикальність, дисциплінованість, гнучкість, емоційна стійкість,
самостійність, самовладання, інтелект, врівноваженість, вибір життєвої позиції
(конструктивної, оборонної) у юнацькому віці. Побудовано психологічну модель
формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Розроблено,
апробовано й доведено ефективність програми психолого-педагогічного супроводу з
активізації впливу психологічних чинників на формування громадянської
відповідальності у юнацькому віці й сформульовано психолого-педагогічні
рекомендації щодо її ефективного впровадження в систему ВНЗ.
Дисертаційне дослідження присвячено системному теоретико-
експериментальному дослідженню психологічних чинників формування
громадянської відповідальності у юнацькому віці. Визначено теоретичні підходи до
вивчення громадянської відповідальності та обґрунтовано її структурні компоненти
(когнітивний, емоційно-мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний),
регіональні та вікові особливості (розвиток ідентичності, прагнення до
саморозвитку, розвиток рефлексії), критерії та показники (громадянська обізнаність,
смисложиттєві цінності, почуття впевненості та надійності, почуття довіри до
громади, мотивація до дії тощо), рівні (низький, середній, високий), психологічні
чинники (радикальність, дисциплінованість, гнучкість, емоційна стійкість,
самостійність, самовладання, інтелект, врівноваженість, вибір життєвої позиції
(конструктивної, оборонної) у юнацькому віці. Побудовано психологічну модель
формування громадянської відповідальності у юнацькому віці. Розроблено,
апробовано й доведено ефективність програми психолого-педагогічного супроводу з
активізації впливу психологічних чинників на формування громадянської
відповідальності у юнацькому віці й сформульовано психолого-педагогічні
рекомендації щодо її ефективного впровадження в систему ВНЗ.
 
Date 2017
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19348/1/%D0%90%D0%BA%D1%82%D0%B0%D1%94%D0%B2%D0%B0_%D0%AF%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf
Актаєва, Маріанна Гассанівна (2017) Відгук офіційного опонента доктор психологічних наук, професор Яницький В.М. на дисертацію Актаєвої М.Г. "Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.