Запис Детальніше

Змістово-технологічне забезпечення діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи як чинник підвищення якості освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19363/
http://ps.stateuniversity.ks.ua/
2413-1865
 
Title Змістово-технологічне забезпечення діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи як чинник підвищення якості освіти
Содержательно-технологическое обеспечение диагностического сопровождения профессиональной деятельности учителя начальной школы как фактор повышения качества образования
Informative-technological providing diagnostic support of professional activity of a primary school teacher as a factor of improving the quality of education
 
Creator Новик, Ірина Михайлівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті здійснено психолого-педагогічній аналіз поняття «діагностичний супровід»; розкрито етапи, зміст, форми та методи педагогічної діагностики, які є складовою діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи.
В статье проведен психолого-педагогической анализ понятия «диагностическое сопровождение»; раскрыто этапы, содержание, формы и методы педагогической диагностики, которые являются составляющей диагностического сопровождения профессиональной деятельности учителя начальной школы.
The article is devoted to psychological and pedagogical analysis of the concept “diagnostic support”; the stages, content, forms and methods of pedagogical diagnostics, which are a part of the diagnostic support of professional activity of a primary school teacher, have been shown.
 
Publisher Херсонський державний університет
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19363/1/I_Novyk_PN_z-tzdcpdvpchchpo_2017.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2017) Змістово-технологічне забезпечення діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи як чинник підвищення якості освіти Збірник наукових праць «Педагогічні науки», LXXIV (3). с. 73-76. ISSN 2413-1865