Змістово-технологічне забезпечення діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи як чинник підвищення якості освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19363/
http://ps.stateuniversity.ks.ua/ 2413-1865 |
|
Title |
Змістово-технологічне забезпечення діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи як чинник підвищення якості освіти
Содержательно-технологическое обеспечение диагностического сопровождения профессиональной деятельности учителя начальной школы как фактор повышения качества образования Informative-technological providing diagnostic support of professional activity of a primary school teacher as a factor of improving the quality of education |
|
Creator |
Новик, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
У статті здійснено психолого-педагогічній аналіз поняття «діагностичний супровід»; розкрито етапи, зміст, форми та методи педагогічної діагностики, які є складовою діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи.
В статье проведен психолого-педагогической анализ понятия «диагностическое сопровождение»; раскрыто этапы, содержание, формы и методы педагогической диагностики, которые являются составляющей диагностического сопровождения профессиональной деятельности учителя начальной школы. The article is devoted to psychological and pedagogical analysis of the concept “diagnostic support”; the stages, content, forms and methods of pedagogical diagnostics, which are a part of the diagnostic support of professional activity of a primary school teacher, have been shown. |
|
Publisher |
Херсонський державний університет
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19363/1/I_Novyk_PN_z-tzdcpdvpchchpo_2017.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2017) Змістово-технологічне забезпечення діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи як чинник підвищення якості освіти Збірник наукових праць «Педагогічні науки», LXXIV (3). с. 73-76. ISSN 2413-1865 |
|