Запис Детальніше

Loyalty systems. Current contents and classification

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19413/
http://www.hibm.com.ua/index.php/-2017
 
Title Loyalty systems. Current contents and classification
Системи лояльності. Сучасний стан та класифікація
Системы лояльности. Современное состояние и классификация
 
Creator Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна
 
Subject Міжнародні
 
Description Loyalty systems become as important part of sales activity, which provides additional opportunities for company in comparison with competitors, attracts new or retains existing buyers and customers. The main part of loyalty system is loyalty programs, which represents the package of incentives and privileges, discounts, offers, charges and bonuses. Effective management of loyalty in a modern environment requires comprehensive classification scheme of different types of loyalty systems for customers and buyers. In prospect classification of loyalty systems will deeper and supplemented due to the rapid development sales activity.
Системи лояльності стають важливою частиною торговельної діяльності, яка надає додаткові можливості для компанії в порівнянні з конкурентами, залучає нових або утримує існуючих покупців і клієнтів. Основна частина системи лояльності - це програми лояльності, що представляють собою пакет заохочень і привілеїв, знижки, пропозиції, нарахування і бонуси. Ефективне управління лояльністю в сучасному середовищі вимагає комплексної схеми класифікації різних типів систем лояльності для клієнтів і покупців. У перспективі класифікація систем лояльності буде поглиблюватися і доповнюватися внаслідок бурхливого розвитку збутової діяльності.
Системы лояльности становятся важной частью торговой деятельности, которая предоставляет дополнительные возможности для компании по сравнению с конкурентами, привлекает новых или удерживает существующих покупателей и клиентов. Основная часть системы лояльности - это программы лояльности, представляющие собой пакет поощрений и привилегий, скидки, предложения, начисления и бонусы. Эффективное управление лояльностью в современной среде требует комплексной схемы классификации различных типов систем лояльности для клиентов и покупателей. В перспективе классификация систем лояльности будет углубляться и дополняться из-за бурного развития сбытовой деятельности.
 
Publisher Харківський інститут бізнесу і менеджменту, 2017
 
Date 2017-04-20
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19413/1/O_Soboleva_Tereschenko_Mkonf_04_2017_FITU.pdf
Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна (2017) Системи лояльності. Сучасний стан та класифікація Програма міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інституційні трансформації сучасної економіки: виклики, проблеми, перспективи». с. 77-78.