Запис Детальніше

Описовий аналіз професійної підготовки дошкільних педагогів в країнах Західної Європи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19434/
 
Title Описовий аналіз професійної підготовки дошкільних педагогів в країнах Західної Європи
Discriptive analysis of preschool teachers professional training in Western European countries
Описательный анализ профессиональной подготовки учителей дошкольного образования в странах Западной Европы
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті представлено характеристику загальних особливостей навчання дошкільних педагогів у країнах Західної Європи; охарактеризовано принципові етапи педагогічної освіти дошкільних педагогів, майбутніх співробітників дошкільних установ через характеристику назв професії, яка має свої особливості в межах однієї країни і для кожної зокрема (Франція, Німеччина і Великобританія), у відповідності до установи і тривалості навчанні процесу отримання фахового диплому, категорія дітей, з якими випускники можуть працювати з після закінчення вищого педагогічного освітнього закладу.
Результати дослідження викладені у контексті двох напрямів: аналіз професійної підготовки дошкільних педагогів в різних європейських країнах, таких як Німеччина, Франція і Великобританії в контексті загальної педагогічної освіти. Описовий аналіз дозволив встановити загальні особливості підготовки дошкільних педагогів і вчителів дитячих садків в країнах Західної Європи, які полягають у тому, що навчаються майбутні фахівці дошкільної освіти у в вищих школах, інститутах, педагогічних коледжах, університетах, різних практичних та тренувальних навчальних центрах і тощо. Професійне навчання педагогів (вчителів) дітей дошкільного у Франції, Німеччині та Великобританії зазвичай займає близько 3 або 4 роки з 180 ECTS балів для отримання ступеня бакалавра, і плюс 2 або 1 рік для отримання диплома магістра. Ретельний аналіз показав, що в країнах Західної Європи навчання освітні, дошкільні педагоги в значній мірі зосереджено на спільному європейському.
The article deal with the characteristics of general peculiarities of preschool teachers’ training in West European countries and to characterize the principle stages of pedagogical education of preschool establishments’ future staff through the description of profession’s title which is typical for each country (France, Germany and Great Britain), establishments and duration of getting professional diploma, category of children whom the graduators can work with after finishing of studding.
The findings of the investigation are outlined by two directions: the analysis of the preschool teachers’ professional training in different European countries such as Germany, France and Great Britain in the context of staged pedagogical education. The descriptive analysis allowed distinguishing general peculiarities of preschool teachers and teachers of kindergartens in West European countries are trained in high schools, institutes, pedagogical colleges, universities different teachers’ training centres etc. The professional education of preschool teachers in France, Germany and Great Britain usually takes about 3 or 4 years with 180 ECTS scores for getting Bachelor degree, and plus 2 or 1 year for getting Diploma of Master. The thorough analysis proved that, in West European countries educational, preschool teachers training is largely focused on the general European.
В статье представлена характеристика общих особенностей обучения дошкольных педагогов в странах Западной Европы; охарактеризованы принципиальные этапы педагогического образования дошкольных педагогов, будущих сотрудников дошкольных учреждений через характеристику названий профессии, которая имеет свои особенности в пределах одной страны и для каждого в частности (Франция, Германия и Великобритания), в соответствии с учреждения и продолжительности обучении процесса получения профессионального диплома, категория детей, с которыми выпускники могут работать с после окончания высшего педагогического учебного заведения.
Результаты исследования изложены в контексте двух направлений: анализ профессиональной подготовки дошкольных педагогов в различных европейских странах, таких как Германия, Франция и Великобритании в контексте общей педагогического образования. Описательный анализ позволил установить общие особенности подготовки дошкольных педагогов и учителей детских садов в странах Западной Европы, которые заключаются в том, что учатся будущие специалисты дошкольного образования в в высших школах, институтах, педагогических колледжах, университетах, различных практических и тренировочных учебных центрах. Профессиональное обучение педагогов (учителей) детей дошкольного во Франции, Германии и Великобритании обычно занимает около 3 или 4 года с 180 ECTS баллов для получения степени бакалавра, и плюс 2 или 1 год для получения диплома магистра. Тщательный анализ показал, что в странах Западной Европы обучения образовательные, дошкольные педагоги в значительной степени сосредоточено на общем европейском.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19434/1/Melnyk%20N%20I_PI_European%20HumanitiesScopus.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2016) Описовий аналіз професійної підготовки дошкільних педагогів в країнах Західної Європи European humanities studies: State and Society (3). с. 218-223. ISSN 2450-6486