Запис Детальніше

Професійна підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті компетентнісної парадигми вітчизняної освіти: проблема визначення структури професійної компетентності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19435/
 
Title Професійна підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті компетентнісної парадигми вітчизняної освіти: проблема визначення структури професійної компетентності
Professional training of preschool educational institutions’ teachers in the context of ukrainian competence paradigm of education: the problem of professional competance structure
Профессиональная подготовка воспитателей дошкыльних учебных завдений в контексте компетентностной парадигмы отечественной образования: проблема определения структуры профессиональной компетентности
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті представлено аналіз особливостей професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів з метою формування у них професійної компетентності. Автором представлено ґрунтовний аналіз сучасних підходів вітчизняних учених та дослідників до визначення феномену «професійна компетентність» та «професійна компетентність вихователів дошкільних навчальних закладів». Проаналізовано структури професійної компетентності вихователя запропоновані українськими науковцями, представлено їхнє бачення та підходи до проблеми визначення компонентів досліджуваного педагогічного явища.
The article is devoted to the analysis of preschool teachers of educational institutions professional training in the context of their professional competence formation. The author presents a detailed analysis of modern approaches of domestic scientists and researchers to determine the phenomenon of «professional competence» and «professional competence of teachers of preschool educational institutions». The structure of professional competence of preschool teachers offered by Ukrainian scientists is presented from their point of view on the problem and individual approaches to the determination of educational components of the studied phenomenon.
В статье представлен анализ особенностей профессиональной подготовки воспитателей дошкольных учебных заведений с целью формирования у них профессиональной компетентности. Автором представлены подробный анализ современных подходов отечественных ученых и исследователей к определению феномена «профессиональная компетентность» и «профессиональная компетентность воспитателей дошкольных учебных заведений». Проанализированы структуры профессиональной компетентности воспитателя предложенные украинскими учеными, представлено их видение и подходы к проблеме определения компонентов исследуемого педагогического явления.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19435/1/Melnyk%20_NI_PI_Pednauku_Kherson_Structura.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2016) Професійна підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті компетентнісної парадигми вітчизняної освіти: проблема визначення структури професійної компетентності Зб. наук. пр. «Педагогічні науки», 1 (LXXIII). с. 107-116.