Запис Детальніше

Особливості використання концепції маркетингу на заготівельно-переробних підприємствах

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості використання концепції маркетингу на заготівельно-переробних підприємствах
 
Creator Бондаренко, Вікторія Михайлівна
 
Subject маркетинг, концепція, заготівельно-переробні підприємства
 
Description Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених "Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті- національна ідентичність та тенденції глобалізації"
 
Date 2017-04-27T09:50:58Z
2017-04-27T09:50:58Z
2017-04-27
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5722
 
Language ua