Особливості використання концепції маркетингу на заготівельно-переробних підприємствах
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Особливості використання концепції маркетингу на заготівельно-переробних підприємствах
					 | 
		|
| Creator | 
															Бондаренко, Вікторія Михайлівна
					 | 
		|
| Subject | 
															маркетинг, концепція, заготівельно-переробні підприємства
					 | 
		|
| Description | 
															Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених "Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті- національна ідентичність та тенденції глобалізації"
					 | 
		|
| Date | 
															2017-04-27T09:50:58Z
					 2017-04-27T09:50:58Z 2017-04-27  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5722
					 | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|