Особливості використання концепції маркетингу на заготівельно-переробних підприємствах
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання концепції маркетингу на заготівельно-переробних підприємствах
|
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
|
|
Subject |
маркетинг, концепція, заготівельно-переробні підприємства
|
|
Description |
Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених "Економічний і соціальний розвиток України в XXI столітті- національна ідентичність та тенденції глобалізації"
|
|
Date |
2017-04-27T09:50:58Z
2017-04-27T09:50:58Z 2017-04-27 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5722
|
|
Language |
ua
|
|