Запис Детальніше

FORMATION OF SHORT-CYCLE CURRICULA CONTENT FOR FUTURE SOFTWARE ENGINEERS TRAINING ON THE BASIS OF THE LABOUR MARKET ANALYSIS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FORMATION OF SHORT-CYCLE CURRICULA CONTENT FOR FUTURE SOFTWARE ENGINEERS TRAINING ON THE BASIS OF THE LABOUR MARKET ANALYSIS
ФОРМИРОВАНИЕ СОДЕРЖАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ПРОГРАММ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ-ПРОГРАММИСТОВ С СОКРАЩЕННЫМ СРОКОМ ОБУЧЕНИЯ НА ОСНОВЕ АНАЛИЗА РЫНКА ТРУДА
ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ ЗА СКОРОЧЕНИМ ТЕРМІНОМ НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ РИНКУ ПРАЦІ
 
Creator Osadchyi, Viacheslav V.
Krasheninnik, Iryna V.
 
Subject higher professional education; software engineer; short-cycle training; educational program
высшее профессиональное образование; инженер-программист; сокращенный цикл обучения; образовательная программа
вища професійна освіта; інженер-програміст; скорочений цикл навчання; освітня програма
 
Description The article is devoted to some aspects of the problem of forming future software engineers’ competences in the process of training at universities. The aim of the paper is to determine approaches to creation short-term bachelor curricula for future software engineers. The results of the analysis of the 2016 entrance campaign on the specialties of the baccalaureate level of the branch of knowledge 12 «Information technologies» for training on the basis of a short term are highlighted. The labour market requirements for future software engineers (for individual specializations) are analyzed. The rate of correspondence between the requirements of employers and the content of Ukrainian universities curricula is determined. Methods for forming the educational programs content for future software engineers training with a shorter learning period are suggested.
Статья посвящена отдельным аспектам проблемы формирования компетентностей у будущих инженеров-программистов в процессе обучения в университетах. Цель работы заключается в определении способов формирования содержания образовательных программ подготовки будущих инженеров-программистов бакалаврского уровня с сокращенным сроком обучения с учетом требований рынка труда. Показаны результаты вступительной кампании 2016 года на специальности бакалаврского уровня отрасли знаний 12 «Информационные технологии» с сокращенным сроком обучения. Проанализированы требования рынка труда к будущим инженерам-программистам (по отдельным специализациям). Определена степень соответствия между требованиями работодателей и содержанием учебных планов университетов Украины. Предложены способы формирования содержания образовательных программ подготовки будущих инженеров-программистов с сокращенным сроком обучения.
Стаття присвячена окремим аспектам проблеми формування компетентностей у майбутніх інженерів-програмістів у процесі навчання в університетах. Мета роботи полягає у визначенні способів формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів першого (бакалаврського) рівня зі скороченим терміном навчання з урахуванням вимог ринку праці. Висвітлені результати аналізу вступної кампанії 2016 року за спеціальностями бакалаврського рівня галузі 12 «Інформаційні технології» для навчання на засадах скороченого терміну. Проаналізовані вимоги ринку праці до майбутніх інженерів-програмістів (за окремими спеціалізаціями). Визначений ступінь відповідності між вимогами роботодавців і змістом навчальних планів університетів України. Запропоновані способи формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-04-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1637
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 58, No 2 (2017); 11-25
Информационные технологии и средства обучения; Vol 58, No 2 (2017); 11-25
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 11-25
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 11-25
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1637/1157
 
Rights Copyright (c) 2017 Viacheslav V. Osadchyi, Iryna V. Krasheninnik
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0