Запис Детальніше

AN OVERVIEW OF THE INTERACTIVE LEARNING MANAGEMENT SYSTEM OF JAZAN UNIVERSITY, SAUDI ARABIA

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title AN OVERVIEW OF THE INTERACTIVE LEARNING MANAGEMENT SYSTEM OF JAZAN UNIVERSITY, SAUDI ARABIA
ОБЗОР СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ ИНТЕРАКТИВНОГО ОБУЧЕНИЯ УНИВЕРСИТЕТА ДЖАЗАН, САУДОВСКАЯ АРАВИЯ
ОГЛЯД СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕРАКТИВНИМ НАВЧАННЯМ УНІВЕРСИТЕТУ ДЖАЗАН, САУДІВСЬКА АРАВІЯ
 
Creator Moukali, Khalid Hussain K.
Saeed, Muhammad Noman
 
Subject Electronic Learning; Learning Management System; JUMP; JUSUR; Jazan University; Distance Learning
электронное обучение; системы управления обучением; JUMP; JUSUR; университет Джазан; дистанционное обучение
електронне навчання; системи управління навчанням; JUMP; JUSUR; університет Джазан; дистанційне навчання
 
Description The effective utilisation of technology provides a more collaborative environment to improve the traditional distance learning. Moreover, it has invigorated a new era of discussion from a range of participants including online learners, learning sources, and eLearning managers. The Learning Management System (LMS) is defined as a hub for handling the overall learning framework in Distance/eLearning education. The system is not only capable of covering the Learning process to the Learners but also acts as a bridge between Learners, Instructors, and learning resources. This study describes the key characteristics and functions of the newly deployed LMS at Jazan University called JUMP (Jazan University Multi-Platforms) with an overview of the previous system, JUSUR, which is an Arabic word, meaning Bridges. The emphasis of deploying JUMP as a new LMS by supplanting the former system is to establish a unified eLearning platform for Jazan.
Эффективное использование технологий способствует созданию колабративной среды, что совершенствует традиционное дистанционное обучение. Кроме того, их использование вызывает новую волну дискуссий, в которые вовлечены различные участники процесса, включая онлайн учеников, источники обучения, а также менеджеров по электронному обучению. Система управления обучением (СУН) определяется как концентратор (хаб) для обработки общих рамок обучения в области дистанционного / электронного образования. Система не только способна охватить процесс обучения для учащихся, но и выступает в качестве моста между учениками, преподавателями и учебными ресурсами. В данном исследовании описаны основные характеристики и функции новейшей системы СУН, которая применяется в университете Джазан под названием JUMP (Jazan University Multi-Platforms – мульти-платформы университета Джазан) с обзором предыдущей системы, JUSUR (JUSUR -–арабское слово, означающее мосты). Акцент на развертывании JUMP, как новой системы управления обучением, вытесняя предыдущую систему, сделан с целью создания единой платформы электронного обучения для университета Джазан.
Ефективне використання технологій сприяє створенню колабративного середовища, що вдосконалює традиційне дистанційне навчання. Попри це, їх використання викликає нову хвилю дискусій, до яких залучені різні учасники процесу, включаючи онлайн учнів, джерела навчання, а також менеджерів з електронного навчання. Система управління навчанням (СУН) визначається як концентратор (хаб) для обробки загальних рамок навчання в галузі дистанційної / електронної освіти. Система не тільки здатна охопити процес навчання для учнів, а й виступає як міст між учнями, викладачами і навчальними ресурсами. У цьому дослідженні описані основні характеристики і функції новітньої системи СУН, яка застосовується в університеті Джазан під назвою JUMP (Jazan University Multi-Platforms – мульти-платформи університету Джазан) з оглядом попередньої системи, JUSUR (JUSUR – арабське слово, що означає мости). Акцент на розгортанні JUMP, як нової системи управління навчанням, що витісняє попередню систему, зроблений з метою створення єдиної платформи електронного навчання для університету Джазан.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor Jazan University


 
Date 2017-04-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1496
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 58, No 2 (2017); 108-117
Информационные технологии и средства обучения; Vol 58, No 2 (2017); 108-117
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 108-117
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 108-117
2076-8184
 
Language eng
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1496/1144
 
Rights Copyright (c) 2017 Khalid Hussain K. Moukali, Muhammad Noman Saeed
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0