Запис Детальніше

DEVELOPMENT AND USAGE OF THE ELECTRONIC VIDEO RESOURCES FOR EDUCATIONAL PURPOSES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DEVELOPMENT AND USAGE OF THE ELECTRONIC VIDEO RESOURCES FOR EDUCATIONAL PURPOSES
РАЗРАБОТКА И ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕКТРОННЫХ ВИДЕОРЕСУРСОВ УЧЕБНОГО НАЗНАЧЕНИЯ
РОЗРОБЛЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ВІДЕОРЕСУРСІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
 
Creator Hlynsky, Yaroslav M.
Fedasiuk, Dmytro V.
Riazhska, Victoriia A.
 
Subject distance learning; mobile learning; electronic educational video resources; video tutorial; video lesson; video lecture; video course
дистанционное обучение; мобильное обучение; электронный образовательный видеоресурс; видеоэлемент; видеоурок; видеолекция; видеокурс
дистанційне навчання; мобільне навчання; електронний освітній відео ресурс; відео елемент; відео урок; відеолекція; відеокурс
 
Description This article discusses the theoretical foundation, the creation and implementation of the electronic educational video resources (EEVR) in the example of the development and the usage of the collection of video tutorials in event-driven programming theme, which is studied in the framework of the subject "Informatics" by students of many specialties. It offers some development of the existing conceptual and categorical apparatus concerning EEVR development. It is alleged that the video tutorials allow you to automate the process of learning, redistribute instructional time for the benefit of students' independent work, to provide classroom release time for the teaching of the theoretical issues of the course that is aimed at improving the fundamental nature of training. Practical recommendations for the development of the effective EEVR, which may be useful for the authors of e-learning courses for students of different forms of training are proposed.
В статье рассматриваются вопросы теоретического обоснования, разработки и внедрения в учебный процесс электронных образовательных видеоресурсов (ЭОВ) на примере создания и анализа результатов использования коллекции видеоуроков на тему разработки проектов в событийно-ориентированном программировании, которая изучается в рамках предмета «Информатика» студентами многих специальностей. Предложено некоторое развитие существующего понятийно-категориального аппарата, касающегося разработки ЭОВ. Утверждается, что видеоуроки позволяют автоматизировать процесс обучения, перераспределить учебное время на пользу внеаудиторной самостоятельной работы студентов, обеспечить высвобождение аудиторного времени для освещения теоретических вопросов курса, что нацелено на повышение уровня фундаментализации обучения. Приведены практические рекомендации по созданию эффективных ЭОВ, которые могут быть полезными для авторов электронных курсов для студентов разных форм обучения.
У статті розглядаються питання теоретичного обґрунтування, розроблення і впровадження у навчальний процес електронних освітніх відеоресурсів (ЕОВ) на прикладі створення й аналізу результатів використання колекції відеоуроків на тему про розробку проектів у подійно-орієнтованому програмуванні, що викладається в рамках дисципліни «Інформатика» для студентів багатьох спеціальностей. Запропоновано деякий розвиток існуючого понятійно-категоріального апарату, що стосується розроблення ЕОВ. Стверджується, що відеоуроки дають змогу автоматизувати процес навчання шляхом перерозподілу навчального часу на користь позааудиторної самостійної роботи студентів і забезпечують вивільнення аудиторного часу для висвітлення теоретичних питань курсу, що націлено на підвищення рівня фундаменталізації навчання. Наведено практичні рекомендації щодо створення ефективних ЕОВ, які можуть бути корисними для авторів електронних курсів для студентів різних форм навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-04-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Огляд літератури; Історичний екскурс; Теоретичні аспекти дослідження; Методологія; Результати експерименту
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1580
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 58, No 2 (2017); 67-78
Информационные технологии и средства обучения; Vol 58, No 2 (2017); 67-78
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 67-78
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 67-78
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1580/1151
 
Rights Copyright (c) 2017 Yaroslav M. Hlynsky, Dmytro V. Fedasiuk, Victoriia A. Riazhska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0