Історичні передумови запровадження "Європейського підходу в дошкільній освіті": значення та перспективи для вітчизняного освітнього простору
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19438/
|
|
Title |
Історичні передумови запровадження "Європейського підходу в дошкільній освіті": значення та перспективи для вітчизняного освітнього простору
Historical background of the introduction of the "European approach to pre-school education": significance and prospects for the domestic educational space Исторические предпосылки введения "Европейского подхода в дошкольном образовании": значение и перспективы для отечественного образовательного пространства |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу) |
|
Description |
У статті представлено аналіз історичних передумов запровадження «європейського підходу в дошкільній освіті». Автором встановлено сутнісні особливості підходу, його принципи, основи, розуміння в європейському контексті. В статті обґрунтовано значення запровадження «європейського підходу» у вітчизняному освітньому просторі, зазначено основні умови для реалізації; визначено перспективи впровадження в контексті професійної підготовки дошкільних педагогів у контексті «компетентної системи дошкільної освіти»; встановлено цінності професійної підготовки для реалізації європейського підходу.
The article analyzes the historical background of the introduction of a "European approach to pre-school education." The author found the essential features of the approach, its principles, fundamentals, understanding in the European context. In the article the importance of introducing a "European approach" in Ukrainian educational space, defined the basic conditions for implementation; The prospects in the context of the implementation of training preschool teachers in the context of "competent preschool education system"; set the value of training to implement European approach. В статье представлен анализ исторических предпосылок введения «европейского подхода в дошкольном образовании». Автором установлено сущностные особенности подхода, его принципы, основы, понимание в европейском контексте. В статье обосновано значение введение «европейского подхода» в отечественном образовательном пространстве, указаны основные условия для реализации; определены перспективы внедрения в контексте профессиональной подготовки дошкольных педагогов в контексте «компетентной системы дошкольного образования»; установлено ценности профессиональной подготовки для реализации европейского подхода. |
|
Date |
2017-02
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19438/1/Melnyk_NI_PI_Evrop_Vymir.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2017) Історичні передумови запровадження "Європейського підходу в дошкільній освіті": значення та перспективи для вітчизняного освітнього простору Наук. журн. «Молодий вчений», 42 (2). с. 510-514. ISSN 2304-5809 |
|