Запис Детальніше

Навчальна праця як засіб формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професії

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19451/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/
 
Title Навчальна праця як засіб формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професії
Учебная работа как средство формирования у будущих педагогов ценностного отношения к профессии
Educational work as a source of future teachers value attitude formation to the profession
 
Creator Данієлян, Анаіт Яшевна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті представлено результати дослідження потенційних можливостей навчальної праці як засобу
формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професії. Здійснено науково-теоретичний
аналіз літератури з проблеми дослідження, визначені сутнісні характеристики ціннісного ставлення до
професії. Автор обґрунтовує думку, що ціннісне ставлення до професії є важливим чинником успішного
здійснення будь-якої професійної та навчальної діяльності, її складовою частиною. Навчальна праця як
активна цілеспрямована діяльність, що інтегрує фізичні, розумові й моральні сили людини створює певні
цінності, задовольняє життєві потреби особистості й допомагає долати труднощі на шляху до досягнення
мети. Процес та результат навчальної праці, пов’язаний зі змістом професійної діяльності, становить її
ціннісний та особистісний смисл для педагога.
В статье представлены результаты исследования потенциальных возможностей учебного труда как
средства формирования у будущих педагогов ценностного отношения к профессии. Осуществлен
научно-теоретический анализ литературы по проблеме исследования, определены сущностные ха-
рактеристики ценностного отношения к профессии. Ценностное отношение к профессии является
важным фактором успешного осуществления любой профессиональной и учебной деятельности, ее
составной частью. Учебная работа как активная целенаправленная деятельность, интегрирует физи-
ческие, умственные и нравственные силы человека создает определенные ценности, удовлетворяет
жизненные потребности и преодолевает трудности для достижения цели. Процесс и результат учеб-
ного труда, который связан с содержанием профессиональной деятельности, формирует ее ценность
и личностный смысл.
The potential of students’ academic (educational) work as a mean of of future teachers’ axiological attitude
to the profession formation is presented in the issue. Scientific and theoretical analysis of the literature on
the study has been done. The essential characteristics of axiological attitude to the profession have been
identified. The axiological attitude to the profession is an important factor for the success of any professional
and educational activities, their integral component. The educational work as an active purposeful activity
integrates physical, mental and moral powers of a man; it creates certain value, satisfies vital needs and
helps to overcome difficulties. The process and the result of academic work are associated with the essence
of professional activity, form its value and personalized meaning.
 
Publisher ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2017-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19451/1/A_Danieljan__MV_3_2_03_2017_PI.pdf
Данієлян, Анаіт Яшевна (2017) Навчальна праця як засіб формування у майбутніх педагогів ціннісного ставлення до професії «Молодий вчений» (3.2). с. 62-66. ISSN 2313-2167