Формування суб’єктної позиції майбутнього педагога
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19455/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/ |
|
Title |
Формування суб’єктної позиції майбутнього педагога
Формирование субъектной позиции будущих педагогов The gradual formation of a subject position of the future teacher |
|
Creator |
Ліннік, Олена Олегівна
|
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
У статті надано визначення суб’єктності та суб’єктної позиції майбутнього педагога, названо особистісні та професійні якості, що утворюють зміст його суб’єктності. Обгрунтовано положення про необхідність забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку для кожного студента для формування його суб’єктної позиції, що відбувається у кілька етапів: автономна дія; об’єкт взаємодії; суб’єкт суб’єкт-об’єктної взаємодії; суб’єкт суб’єкт-суб’єктної взаємодії; організатор суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Провідна діяльність утворює контекст для розвитку суб’єктної позиції: на першому етапі – спілкування, на дру- гому – навчання, на третьому-четвертому – навчально-пізнавальна діяльність; на п’ятому – професійна діяльність. Індивідуальну траєкторію розвитку забезпечує надання студентам права вибору в усіх видах діяльності на всіх етапах становлення суб’єктної позиції. В статье дано определение субъектности и субъектной позиции будущего педагога, названы личност- ные и профессиональные качества, образующие содержание его субъектности. Обосновано положение о необходимости обеспечения индивидуальной траектории развития для каждого студента для фор- мирования его субъектной позиции, которое происходит в несколько этапов: автономная действие; объект взаимодействия; субъект субъект-объектного взаимодействия; субъект субъект-субъектного взаимодействия; организатор субъект-субъектного взаимодействия. Ведущая деятельность образует контекст для развития субъектной позиции: на первом этапе – общение, на втором – обучение, на тре- тьем-четвертом – учебно-познавательная деятельность; на пятом – профессиональная деятельность. Индивидуальную траекторию развития обеспечивает предоставление студентам права выбора во всех видах деятельности на всех этапах становления субъектной позиции. In this article the author defines subjectivity and the subject position of the future teacher, called the personal and professional qualities that have content of its subjectivity. The author justified position on the need for individual development trajectory for each student to form his subjective position, which takes place in several stages: the autonomous action; interaction of the object; the subject of the subjectobject interaction; entity subject-subject interaction; organizer of subject-subject interaction. Leading the activity forms the context for the development of a subject position: the first stage – communication, the second – the training, the third and fourth – educational and cognitive activity; the fifth – professional activity. Individual development path provides giving students the right to choose in all the activities at all stages of formation of a subject position. |
|
Publisher |
ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
|
|
Date |
2017-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19455/6/Linnik_O_MVCH_3_2_2017.pdf
Ліннік, Олена Олегівна (2017) Формування суб’єктної позиції майбутнього педагога «Молодий вчений» (3.2). с. 24-28. ISSN 2313-2167 |
|