Формування відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти у позааудиторній діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19462/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/ |
|
Title |
Формування відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти у позааудиторній діяльності Формирование ответственности у будущих педагогов дошкольного образования во внеаудиторной деятельности The formation of the responsibility of future teachers of preschool education in extracurricular activities |
|
Creator |
Стаднік, Надія Вікторівна
|
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
У статті уточнено сутність поняття «відповідальність» як інтегративної моральної якості особистості, яка характеризується наявністю знань про моральні норми, свідомим і добровільним виконанням своїх обов’язків, відповідальністю за свої дії та вчинки, свідомим самовихованням. Розглянуто потенціал позааудиторної діяльності щодо формування відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти. Проаналізовано форми формування відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти у позааудиторній діяльності (години куратора, проектна діяльність, тематичні бесіди, рольові та імітаційні ігри тощо). В статье уточнена сущность понятия «ответственность» как интегративного нравственного качества личности, которое характеризуется наличием знаний о моральных нормах, сознательным и доброволь- ным исполнением своих обязанностей, ответственностью за свои действия и поступки, сознательным самовоспитанием. Рассмотрен потенциал внеаудиторной деятельности по формированию ответствен- ности у будущих педагогов дошкольного образования. Проанализированы формы формирования от- ветственности у будущих педагогов дошкольного образования во внеаудиторной деятельности (часы куратора, проектная деятельность, тематические беседы, ролевые и имитационные игры и т. д.). The article clarifies the essence of the concept «responsibility» as an integrative moral qualities of a personality, which is characterized by the presence of knowledge about moral norms, conscious and voluntary fulfillment of their duties, accountable for their actions and deeds, conscious self-education. The article considers the potential of extracurricular activities on the formation of the responsibility of future teachers of preschool education. Forms of responsibility formation among future teachers of preschool education in extracurricular activities (curatorial hours, project activities, thematic discussions, role and imitation games, etc. ) are analyzed. |
|
Publisher |
ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
|
|
Date |
2017-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19462/6/Stadnik_N_MVCH_3_2_2017.pdf
Стаднік, Надія Вікторівна (2017) Формування відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти у позааудиторній діяльності «Молодий вчений» (3.2). с. 45-48. ISSN 2313-2167 |
|