Запис Детальніше

Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників в мовленнєвій діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19464/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/
 
Title Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості
пізнавальної активності старших дошкільників
в мовленнєвій діяльності
Будущим педагогам об индивидуальных особенностях познавательной активности старших дошкольников в речевой деятельности
To future teachers about individual features
of cognitive activity of preschoolers’ in speech activity
 
Creator Товкач, Ірина Євгеніївна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної
активності старших дошкільників. Проаналізовано низку особливостей розвитку пізнавальної активності
дітей старшого дошкільного віку у мовленнєвій діяльності; з’ясовано існування взаємозв’язку динаміки
прояву між структурними компонентами пізнавальної активності у мовленнєвій діяльності дошкільників;
розкрито психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з ураху-
ванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності
В статье представлено результаты емпирического исследования индивидуальных особенностей
познавательной активности старших дошкольников. Проанализировано особенности развития по-
знавательной активности детей дошкольного возраста; установлено существование взаимосвязи
динамики проявления между структурными компонентами познавательной активности в речевой
деятельности дошкольников; раскрыто психолого-педагогические условия эффективного влияния
на развитие познавательной активности с учетом индивидуальных особенностей старших дошколь-
ников в речевой деятельности.
The range of different cognitive activity features of preschool children in the speech activity process
is analysed. The existence of the relationship between the dynamics of the manifestation of structural
components of cognitive activity in speech of preschool children is found out by the author. Psychologicalpedagogical
conditions of effective influence on the development of preschoolers’ cognitive activity with
taking into account the individual characteristics of preschoolers in speech and ways of these conditions
implementing into the practice of pre-school education establishments were theoretically grounded and
tested. During the implementation of the tasks confirmed the authenticity of the hypothesis
 
Publisher ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2017-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19464/6/Tovkach_I_MVCH_3_2.pdf
Товкач, Ірина Євгеніївна (2017) Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників в мовленнєвій діяльності «Молодий вчений» (3.2). с. 71-75. ISSN 2313-2167