Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників в мовленнєвій діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19464/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/ |
|
Title |
Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників в мовленнєвій діяльності Будущим педагогам об индивидуальных особенностях познавательной активности старших дошкольников в речевой деятельности To future teachers about individual features of cognitive activity of preschoolers’ in speech activity |
|
Creator |
Товкач, Ірина Євгеніївна
|
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
У статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної активності старших дошкільників. Проаналізовано низку особливостей розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку у мовленнєвій діяльності; з’ясовано існування взаємозв’язку динаміки прояву між структурними компонентами пізнавальної активності у мовленнєвій діяльності дошкільників; розкрито психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з ураху- ванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності В статье представлено результаты емпирического исследования индивидуальных особенностей познавательной активности старших дошкольников. Проанализировано особенности развития по- знавательной активности детей дошкольного возраста; установлено существование взаимосвязи динамики проявления между структурными компонентами познавательной активности в речевой деятельности дошкольников; раскрыто психолого-педагогические условия эффективного влияния на развитие познавательной активности с учетом индивидуальных особенностей старших дошколь- ников в речевой деятельности. The range of different cognitive activity features of preschool children in the speech activity process is analysed. The existence of the relationship between the dynamics of the manifestation of structural components of cognitive activity in speech of preschool children is found out by the author. Psychologicalpedagogical conditions of effective influence on the development of preschoolers’ cognitive activity with taking into account the individual characteristics of preschoolers in speech and ways of these conditions implementing into the practice of pre-school education establishments were theoretically grounded and tested. During the implementation of the tasks confirmed the authenticity of the hypothesis |
|
Publisher |
ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
|
|
Date |
2017-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19464/6/Tovkach_I_MVCH_3_2.pdf
Товкач, Ірина Євгеніївна (2017) Майбутнім педагогам про індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників в мовленнєвій діяльності «Молодий вчений» (3.2). с. 71-75. ISSN 2313-2167 |
|