Запис Детальніше

Психологічні особливості навчання вчителів принципам роботи з розвитку творчого потенціалу учнів різного шкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19503/
082
 
Title Психологічні особливості навчання вчителів принципам роботи з розвитку творчого потенціалу учнів різного шкільного віку
Psychological peculiarities of teachers training of working principles of creative potential development of various age pupils
Психологические особенности обучения учителей принципам работы по развитию творческого потенциала учащихся разного школьного возраста
 
Creator Шопіна, Марина Олександрівна
 
Subject РИНЦ
Міжнародні
 
Description У даній статті розглядається особливості створення професійних модулів та викладання навчального матеріалу з метою підвищення рівня компетентності педагогічних працівників у роботі з учнями різного шкільного віку на базі курсів підвищення педагогічної кваліфікації вчителів за темами «Розвиток творчого потенціалу дітей молодшого шкільного віку» та «Актуалізація творчого потенціалу підлітків». У статті описується мета та завдання щодо створення навчальних модулів, надається опис тем для розгляду на лекційних, практичних, семінарських заняттях, а також питання для обговорення на круглих столах та в режимі дистанційного навчання. Проаналізовано ефективність представлених занять за критеріями наявності змін у знаннях, психологічних установках, намірах та вміннях слухачів курсів підвищення кваліфікації у процесі навчання. Також результатом навчання є самостійний пошук вчителями методик діагностики та розвитку творчого потенціалу школярів різного віку та обмін власним досвідом у дистанційному режимі практичного проведення та застосування отриманих методик розвитку й формування творчого потенціалу школярів.
This article reviews peculiarities of professional modules creation and teaching of educational material related to the following topics «Creative potential development among primary school pupils» та «Creative potential actualization among teenagers» in order to increase the level of proficiency of educators working with various ages pupils on the basis of teacher’s improvement courses. This article describes a8im and goal of educational modules development; provides the description of topics reviewed lectures, trainings, seminars, round table and e-education questions. It analyzes the efficiency of provided courses and assesses its efficiency based on the changes in knowledge, psychological paradigms, intentions and skills of teacher’s improvement courses students after graduation from such courses. At the same time the training result lies at students’ independent capacity to search the methods of diagnostics and development of creative potential among various ages pupils; the exchange of own experience at on-line classes and usage of obtained methods for the development and formation of pupils creative potential.
В данной статье рассматривается особенности создания профессиональных модулей и преподавания учебного материала с целью повышения уровня компетентности педагогов в работе с учащимися различного школьного возраста на базе курсов повышения педагогической квалификации учителей по темам «Развитие творческого потенциала детей младшего школьного возраста» и «Актуализация творческого потенциала подростков». В статье описывается цель и задачи по созданию учебных модулей, предоставляется описание тем для рассмотрения на лекционных, практических, семинарских занятиях, а также вопросы для обсуждения на круглых столах и в режиме дистанционного обучения. Проанализирована эффективность представленных занятий по критериям наличия изменений в знаниях, психологических установках, намерениях и умениях слушателей курсов повышения квалификации в процессе обучения. Также результатом обучения является самостоятельный поиск учителями методик диагностики и развития творческого потенциала школьников разного возраста и обмен собственным опытом в дистанционном режиме практического проведения и применения полученных методик развития и формирования творческого потенциала школьников.
 
Publisher м. Київ, збірник статей (рівень стандарту, академічний рівень). К.: Центр наукових публікацій
 
Date 2017-03-31
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19503/1/statty2lp.pdf
Шопіна, Марина Олександрівна (2017) Психологічні особливості навчання вчителів принципам роботи з розвитку творчого потенціалу учнів різного шкільного віку Збірник центру наукових публікацій «Велес» за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 2. с. 112-117. ISSN 5836 - 4978