Запис Детальніше

Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19505/
 
Title Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору
 
Creator Скрипник, Тетяна Вікторівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Статтю присвячено усвідомленому й відповіальному процесу розбудови інклюзивного середовища в Україні. Визначено труднощі, які ускладнюють впровадження інклюзії у нашій країні. В історичному ракурсі подано ідею перетворення освітнього середовища як задіяння зовнішніх pecypciв, необхідних для безперешкодної освіти ociб з особливими потребами, а також досягнення ними таких якостей, як: самодисциплінованість, самомотивація й високий рівень відповідальності. Введено поняття "класний менеджмент" як планування цікавого i привабливого розвивального середовища для досягнення навчально-виховних цілей. Наголошено, що для забезпечення успішного керування класом, необхідно відповідним чином використовувати в класі простір, розробляти i застосовувати правила в клaci, створювати позитивну атмосферу між всіма учасниками освітнього процесу. Представлено три голові завдання, які пов'язані з особистісним i соціальним зростанням учнів якi мають вирішуватися завдяки класному менеджменту: збагачувати індивідуальний досвід кожної дитини; сприяти становленню її самостійності; впливати на розвиток соціального інтелекту. Йдеться про предметно-просторовi, організаційно-смислові та соціально-психологічні ресурси середовища, на яке має бути розповсюджено класний менеджмент. Щодо дітей з аутизмом це стосується передусім таких позицій, як: структурований проостір, час, діяльність; візуальна підтримка, соціальний розвиток, сенсорні стратегії, генералізація знань тощо.
 
Publisher Кам`янець-Подільський: ПП Медобори-2006
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19505/1/T_Skrypnyk_SKMDIP_APKO%28PN%29ZNP_9_2_KSPKIO_IL.pdf
Скрипник, Тетяна Вікторівна (2017) Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 7, у 2 т./ за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. с. 215-223. ISSN 2413-2578