Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19505/
|
|
Title |
Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору
|
|
Creator |
Скрипник, Тетяна Вікторівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
Статтю присвячено усвідомленому й відповіальному процесу розбудови інклюзивного середовища в Україні. Визначено труднощі, які ускладнюють впровадження інклюзії у нашій країні. В історичному ракурсі подано ідею перетворення освітнього середовища як задіяння зовнішніх pecypciв, необхідних для безперешкодної освіти ociб з особливими потребами, а також досягнення ними таких якостей, як: самодисциплінованість, самомотивація й високий рівень відповідальності. Введено поняття "класний менеджмент" як планування цікавого i привабливого розвивального середовища для досягнення навчально-виховних цілей. Наголошено, що для забезпечення успішного керування класом, необхідно відповідним чином використовувати в класі простір, розробляти i застосовувати правила в клaci, створювати позитивну атмосферу між всіма учасниками освітнього процесу. Представлено три голові завдання, які пов'язані з особистісним i соціальним зростанням учнів якi мають вирішуватися завдяки класному менеджменту: збагачувати індивідуальний досвід кожної дитини; сприяти становленню її самостійності; впливати на розвиток соціального інтелекту. Йдеться про предметно-просторовi, організаційно-смислові та соціально-психологічні ресурси середовища, на яке має бути розповсюджено класний менеджмент. Щодо дітей з аутизмом це стосується передусім таких позицій, як: структурований проостір, час, діяльність; візуальна підтримка, соціальний розвиток, сенсорні стратегії, генералізація знань тощо.
|
|
Publisher |
Кам`янець-Подільський: ПП Медобори-2006
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19505/1/T_Skrypnyk_SKMDIP_APKO%28PN%29ZNP_9_2_KSPKIO_IL.pdf
Скрипник, Тетяна Вікторівна (2017) Стратегії класного менеджменту для інклюзивного простору Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 7, у 2 т./ за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. с. 215-223. ISSN 2413-2578 |
|