Запис Детальніше

Selection of students for the breakout group sessions with fitness and aerobics on the basis of coordination abilities

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19591/
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/211
 
Title Selection of students for the breakout group sessions with fitness and aerobics on the basis of coordination abilities
Відбір студентів до секційних груп занять з фітнесу та аеробіки за ознаками координаційних здібностей
Отбор студентов к секционных групп занятий по фитнесу и аэробике по признакам координационных способностей
 
Creator Бистра, Ірина Ігорівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Do young students in sports clubs and aerobic fitness, namely, visiting groups of hard-ordination sports section allows teachers to engage zaymayuchyhsya certain areas, to carry out the selection of students to sports clubs. Contrary to what each student initially athletic training has its own individual skills, development of coordination and coordination skills raises very serious. The current stage of development of competitive activity among students is much promotes sectional orientation sessions with fitness and aerobics, which is primarily accelerates the work performances on the Universiade competitions, championships open competitions.
The article explored the issue assess the development of coordination abilities of students 17-18 years of higher education. Identify these results on tests of coordination skills managed several stages .Skladno-coordinating movements, exercises that characterize different forms of coordination abilities to: rhythmic activity (aerobic exercise basic music); static equilibrium (test "Flamingo"); coordination hands (Biryuk test); spatial and dynamic parameters of movement (jumping layout); overall coordination of movements, differentiation speed-power parameters (Burpee test). Standard scores for students of all ages calculated on a 5-point scale sigmoid.
Заняття студентської молоді у спортивних секціях з фітнесу та аеробіки, а саме, відвідування груп зі складно-координаційних видів спорту, дає змогу викладачам секцій певних напрямків залучати займаючихся, проводити відбір студентів до спортивних секцій. Всупереч тому, що кожен студент на початковому етапі спортивної підготовки має свої індивідуальні навички, питання розвитку координації та координаційних здібностей постає дуже гостро. Сучасний етап розвитку змагальної діяльності серед студентської молоді значно популяризує секційні спрямування занять з фітнесу та аеробіки, що, насамперед, прискорює результати роботи виступами на Універсіадах, конкурсах, Чемпіонатах, відкритих змаганнях.
У статті досліджені питання комплексної оцінки розвитку координаційних здібностей студентів 17—18 років вищого навчального закладу. Визначити дані результати за тестами координаційних якостей вдалося за декілька етапів .Складно-координаційні рухи, вправи, що характеризували різні прояви координаційних здібностей до: ритмічної діяльності (вправи базової аеробіки під музику); статичної рівноваги (тест «фламінго»); координації рухів руками (тест Бірюк); просторово-динамічних параметрів рухів (стрибки на розмітку); загальної координованості рухів, диференціювання швидкісно-силових параметрів (тест Берпі). Нормативи оцінки для студентів різного віку розраховували за 5-бальною сигмовидною шкалою.
анятия студенческой молодежи в спортивных секциях по фитнесу и аэробике, а именно, посещение групп со сложно-координационных видов спорта, дает возможность преподавателям секций определенных направлений привлекать занимающихся, проводить отбор студентов в спортивные секции. Вопреки тому, что каждый студент на начальном этапе спортивной подготовки имеет свои индивидуальные навыки, вопросы развития координации и координационных способностей стоит очень остро. Современный этап развития соревновательной деятельности среди студенческой молодежи значительно популяризирует секционные направления занятий по фитнесу и аэробике, что, прежде всего, ускоряет результаты работы выступлениями на Универсиадах, конкурсах, чемпионатах, открытых соревнованиях.
В статье исследованы вопросы комплексной оценки развития координационных способностей студентов 17-18 лет высшее учебное заведение. Определить данные результаты по тестам координационных качеств удалось в несколько этапов Сложными-координационные движения, упражнения, характеризующие различные проявления координационных способностей до ритмичной деятельности (упражнения базовой аэробики под музыку) статического равновесия (тест «фламинго»); координации движений руками (тест Бирюк) пространственно-динамических параметров движений (прыжки на разметку) общей скоординированности движений, дифференцировка скоростно-силовых параметров (тест Бэрпи). Нормативы оценки для студентов всех возрастов рассчитывали по 5-балльной сигмовидной шкале.
 
Publisher Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2017-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19591/1/i_bystra_nch_4_FZFVS.pdf
Бистра, Ірина Ігорівна (2017) Відбір студентів до секційних груп занять з фітнесу та аеробіки за ознаками координаційних здібностей Науковий часопис Серія 15 “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт/ (4 / 17). с. 18-21. ISSN 2311-2220