Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19600/
|
|
Title |
Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців
Динамика профессионального Я-образа будущих специалистов Dynamic of professional self-image of future spesialists |
|
Creator |
Столярчук, Олеся Анатоліївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У роботі викладено й проаналізовано результати дослідження професійного Я-образу майбутніх фахівців на етапі їх фахового навчання. Доведено, що професійний образ «Я» особистості є основою її фахової Я-концепції. Розкрито результати дослідження динаміки професійного образу «Я» майбутніх фахівців соціономічної сфери. Найвищі показники сформованості професійного Я-образу зафіксовано у майбутніх педагогів, дещо нижчі – у майбутніх юристів і психологів. Встановлено переважання носіїв високого рівня та відсутності студентів з низьким рівнем сформованості фахового Я-образу. Виокремлено психологічні чинники формування професійного образу «Я» студентів, зокрема теоретико-методичний, емпіричний, прикладний і медійний, досліджено їх впливовість під час фахового навчання. Домінуючими чинниками формування професійного образу «Я» майбутніх педагогів, юристів і психологів зафіксовано емпіричний і теоретико-методологічний.
В работе изложены и проанализированы результаты исследования профессионального Я-образа будущих специалистов на этапе их профессионального обучения. Доказано, что профессиональный образ «Я» личности является основой ее профессиональной Я-концепции. Раскрыто результаты исследования динамики профессионального образа «Я» будущих специалистов социономической сферы. Самые высокие показатели сформированности профессионального Я-образа зафиксированы у будущих педагогов, несколько ниже - у будущих юристов и психологов. Установлено преобладание носителей высокого уровня и отсутствия студентов с низким уровнем сформированности профессионального Я-образа. Выделены психологические факторы формирования профессионального образа «Я» студентов, в том числе теоретико-методический, эмпирический, прикладной и медийный, исследована их влиятельность во время профессионального обучения. Доминирующими факторами формирования профессионального образа «Я» будущих педагогов, юристов и психологов зафиксированы эмпирический и теоретико-методологический. The results of a research of professional self-image of the future professionals during their professional studying were disclosed and analyzed in the paper. An active formation the future professionals’ self-concept is doing during professional studying. Was proved that professional self-image is the basis of individual professional self-concept. The research results of the dynamic of professional self-image of future professionals of the social sphere were revealed. The highest rates of professional self-image were fixed in future teachers. Future lawyers and psychologists have lower rates of their professional self-image. Future psychologists have conflicting characteristics of forming of their professional self-image. The dominance of high-level students with formation of professional self-image was established. Students with low levels of professional self-image weren’t found. This is a favorable characteristic of students’ professional becoming. The direct correlation of professional self-image, objectives and resources of students’ professional becoming was found. |
|
Publisher |
Рівненський державний гуманітарний університет
|
|
Date |
2017-05
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19600/1/O_Stoliarchuk_PRP_IL.pdf
Столярчук, Олеся Анатоліївна (2017) Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців Психологія: реальність і перспективи (8). с. 263-268. ISSN 2518-7503 |
|