Запис Детальніше

Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19600/
 
Title Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців
Динамика профессионального Я-образа будущих специалистов
Dynamic of professional self-image of future spesialists
 
Creator Столярчук, Олеся Анатоліївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У роботі викладено й проаналізовано результати дослідження професійного Я-образу майбутніх фахівців на етапі їх фахового навчання. Доведено, що професійний образ «Я» особистості є основою її фахової Я-концепції. Розкрито результати дослідження динаміки професійного образу «Я» майбутніх фахівців соціономічної сфери. Найвищі показники сформованості професійного Я-образу зафіксовано у майбутніх педагогів, дещо нижчі – у майбутніх юристів і психологів. Встановлено переважання носіїв високого рівня та відсутності студентів з низьким рівнем сформованості фахового Я-образу. Виокремлено психологічні чинники формування професійного образу «Я» студентів, зокрема теоретико-методичний, емпіричний, прикладний і медійний, досліджено їх впливовість під час фахового навчання. Домінуючими чинниками формування професійного образу «Я» майбутніх педагогів, юристів і психологів зафіксовано емпіричний і теоретико-методологічний.
В работе изложены и проанализированы результаты исследования профессионального Я-образа будущих специалистов на этапе их профессионального обучения. Доказано, что профессиональный образ «Я» личности является основой ее профессиональной Я-концепции. Раскрыто результаты исследования динамики профессионального образа «Я» будущих специалистов социономической сферы. Самые высокие показатели сформированности профессионального Я-образа зафиксированы у будущих педагогов, несколько ниже - у будущих юристов и психологов. Установлено преобладание носителей высокого уровня и отсутствия студентов с низким уровнем сформированности профессионального Я-образа. Выделены психологические факторы формирования профессионального образа «Я» студентов, в том числе теоретико-методический, эмпирический, прикладной и медийный, исследована их влиятельность во время профессионального обучения. Доминирующими факторами формирования профессионального образа «Я» будущих педагогов, юристов и психологов зафиксированы эмпирический и теоретико-методологический.
The results of a research of professional self-image of the future professionals
during their professional studying were disclosed and analyzed in the paper. An active formation the future professionals’ self-concept is doing during professional studying. Was proved that professional self-image is the basis of individual professional self-concept. The research results of the dynamic of professional self-image of future professionals of the social sphere were revealed. The highest rates of professional self-image were fixed in future teachers. Future lawyers and psychologists have lower rates of their professional self-image. Future psychologists have conflicting characteristics of forming of their professional self-image. The dominance of high-level students with formation of professional self-image was established. Students with low levels of professional self-image weren’t found. This is a favorable characteristic of students’ professional becoming. The direct correlation of professional self-image, objectives and resources of students’ professional becoming was found.
 
Publisher Рівненський державний гуманітарний університет
 
Date 2017-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19600/1/O_Stoliarchuk_PRP_IL.pdf
Столярчук, Олеся Анатоліївна (2017) Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців Психологія: реальність і перспективи (8). с. 263-268. ISSN 2518-7503