Запис Детальніше

Структура та рівень рухової активності студентської молоді з вадами слуху

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19619/
 
Title Структура та рівень рухової активності студентської молоді з вадами слуху
Структура и уровень двигательной активности студенческой молодежи с нарушениями слуха.
Structure and level of motor activity of students youth with hearing impairments.
 
Creator Спесивих, Олена Олександрівна
Оріховська, Анна Сергіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті досліджено рухову активність студентської молоді з вадами слуху із використанням Фремінгемської методики. Дана методика дозволила здійснювати хронометрування добової рухової активності, результати якої реєстрували в індивідуальних картах. У хронометруванні фіксували відрізки часу, затрачені на кожний із видів рухової діяльності. Усю рухову активність студентів було розподілено на п’ять рівнів: базовий, сидячий, малий, середній та високий.
Виявлено значне зниження показників середнього і відсутність взагалі високого рівнів рухової активності студентської молоді з вадами слуху. З’ясовано, що дефіцит рухової активності досліджуваного контингенту пов’язаний із постійним перебуванням в статичному положенні внаслідок інтенсифікації навчального процесу та нераціонального розподілу вільного часу.
Так, у середньому на навчання у ВНЗ витрачають 4 год., трохи більше 1,44 год – на переїзд транспортом у дівчат та 1,64 год. у юнаків; на вживання їжі йде приблизно 1 год; підготовка до занять займає 2,03 год. у дівчат і 1,77 год. у юнаків; відпочинок лежачи – близько 1,82 год. на добу в дівчат та 2,01 год у юнаків. Структура добової рухової активності студентів з вадами слуху свідчить про переважання серед інших сидячого виду активності.
Отримані результати доводять важливість потреби підвищення мотивації студентів до збільшення їхньої рухової активності за рахунок участі в оздоровчо-рекреаційній діяльності.
В статье исследовано двигательную активность студенческой молодежи с нарушениями слуха с использованием Фремингемской методики. Данная методика позволила осуществлять хронометрирования суточной двигательной активности, результаты которой регистрировали в индивидуальных картах. В хронометрировании фиксировали отрезки времени, затраченные на каждый из видов двигательной деятельности.
Так, в среднем на обучение в вузах тратят 4 часа., Не более 1,44 ч. - на переезд транспортом у девушек и 1,64 ч. у юношей; на употребление пищи идет примерно 1 ч.; подготовка к занятиям занимает 2,03 ч. у девушек и 1,77 ч. у юношей; отдых лежа - около 1,82 ч. в сутки у девочек и 2,01 ч у юношей. Всю двигательную активность студентов было разделено на пять уровней: базовый, сидячий, малый, средний и высокий.
Выявлено значительное снижение показателей среднего и отсутствие вообще высокого уровня двигательной активности студенческой молодежи с нарушениями слуха. Установлено, что дефицит двигательной активности исследуемого контингента связан с постоянным пребыванием в статическом положении вследствие интенсификации учебного процесса и нерационального распределения свободного времени. Структура суточной двигательной активности студентов с нарушениями слуха свидетельствует о преобладании среди других сидящего вида активности.
Полученные результаты доказывают важность необходимости повышения мотивации студентов к увеличению их двигательной активности за счет участия в оздоровительно-рекреационной деятельности.
The article presents the study of female students motor with hearing impaired activity on the ground of Freminham methodology. This method allowed us to perform daily chronometry of physical activity, the results of which were recorded in individual cards. Intervals of time, spent on each type of physical activity, were fixed in the chronometry. The entire physical activity of students was distributed into five levels: basic, sedentary, minor, medium, and major.
Significant decline in medium level and absence of major level of physical activity was found for the students with hearing impairments. It was found that the lack of physical activity in the persons studied is associated with permanent stay in the static position as a result of the intensification of the educational process and non-rational allocation of free time.
Thus, on average, to study at the university students spend 4 hr., a little bit over 1.44 h. – women use for traffic move and 1.64 h. use boys; for eating is about 1 hour; preparation for classes takes 2.03 h. for girls and 1.77 h. for boys; leisure lying - about 1.82 h. per day for women and 2.01 h. for boys. The structure of daily physical activity of students with hearing impairments indicates the predominance of sedentary activity over all other activities.
The results show the importance of increase of the motivation of students to augment their moving activity by the participation in recreational and outdoor engagements.
 
Publisher Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова
 
Date 2017-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19619/1/o_spesyvykh_ruhova_aktivnist.pdf
Спесивих, Олена Олександрівна та Оріховська, Анна Сергіївна (2017) Структура та рівень рухової активності студентської молоді з вадами слуху Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 84 (3). с. 64-68.