Запис Детальніше

Визначення мотивації учнів молодшого шкільного віку до занять фізичною культурою

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19620/
 
Title Визначення мотивації учнів молодшого шкільного віку до занять фізичною культурою
Определение мотивации учеников младшего школьного возраста к занятиям физической культурой
Determining the motivation of primary school age pupils to physical training
 
Creator Спесивих, Олена Олександрівна
Карапіщенко, Катерина Олександрівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description Одна з основних проблем сучасної педагогіки – відсутність бажання та інтересу дітей вчитися, отримувати знання. Мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації в учнів до навчально-пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи. В дослідженні взяли участь 30 дітей молодшого шкільного віку, які були розділені на дві групи. В першій групі використовувалась оцінювальна система заохочень дітей до кращої роботи в секції, в другій – безоцінкове заохочення. Встановлено, що дві групи дітей молодшого шкільного віку мали різну мотивацію до занять фізичною культурою та по-різному проявляли свою активність на уроках. Також виявлено причини таких результатів та зроблено висновки щодо оптимізації роботи вчителя на уроках.
Одна из основных проблем современной педагогики – отсутствие желания и интереса детей учиться, получать знания. Мотивация к обучению – одна из главных условий реализации учебно-воспитательного процесса. Она не только способствует развитию интеллекта, но и является движущей силой совершенствования личности в целом. Формирование мотивации у учащихся к учебно-познавательной деятельности является одной из главных проблем современной школы. В исследовании приняли участие 30 детей младшего школьного возраста, которые были разделены на две группы. В первой группе использовалась оценочная система поощрений детей к лучшей работе в секции, в другой – безоценочное поощрения. Установлено, что две группы детей младшего школьного возраста имели разную мотивацию к занятиям физической культурой и по-разному проявляли свою активность на уроках. Также выявлены причины таких результатов и сделаны выводы по оптимизации работы учителя на уроках.
One of the main problems of modern pedagogy – the lack of willingness and interest of children to learn, to acquire knowledges. Motivation for learning – is one of the main conditions for the implementation of the educational process. It not only contributes to the development of intelligence, but also is a driving force behind the improvement of the individual as a whole. Formation of motivation of students to the teaching and learning activities is one of the main problems of the modern school. The study involved 30 primary school children, who were divided into two groups. In the first group was used the scoring system rewards children for the best work in the section, in the other – no estimate promotion. It was found that the two groups of primary school age children have different motivation for physical training and different activity in the classroom. Also, established the causes of such results and made the conclusions for the optimization of teachers’ classroom work.
 
Date 2017-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19620/1/o_spesyvykh_motivacia_uchniv.pdf
Спесивих, Олена Олександрівна та Карапіщенко, Катерина Олександрівна (2017) Визначення мотивації учнів молодшого шкільного віку до занять фізичною культурою Молодий вчений, 43.1 (3.1). с. 269-271. ISSN 2304-5809