Запис Детальніше

Професіоналізація студентів: ціннісно-мотиваційні аспекти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19629/
http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/preschool/schedConf/presentations#.WSAQFJKLR0w
 
Title Професіоналізація студентів: ціннісно-мотиваційні аспекти
 
Creator Музика, Олена Оксентівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Розглядається професійне навчання як необхідний етап професіоналізації у студентському віці, що здійснюється у навчально-професійній діяльності. Те, які саме мотиваційні чинники, зовнішні чи внутрішні, визначають цю діяльність, залежить від її цінності для студентів. За недостатнього ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності та переважання зовнішньої мотивації процес професіоналізації відбувається неефективно, він фактично одразу припиняється, як тільки зникають зовнішні підкріплення. За умов ціннісного ставлення до професії, включення її до власних життєвих планів, віднесення до сфери задоволення власних особистісних потреб, переважання внутрішньої мотивації, навпаки, процес професіоналізації здійснюється ефективно.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19629/1/Muzyka_O_O_PSMA_KPP_2017.pdf
Музика, Олена Оксентівна (2017) Професіоналізація студентів: ціннісно-мотиваційні аспекти Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (17-18 травня 2017 року). – Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка.