Професіоналізація студентів: ціннісно-мотиваційні аспекти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19629/
http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/preschool/schedConf/presentations#.WSAQFJKLR0w |
|
Title |
Професіоналізація студентів: ціннісно-мотиваційні аспекти
|
|
Creator |
Музика, Олена Оксентівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Розглядається професійне навчання як необхідний етап професіоналізації у студентському віці, що здійснюється у навчально-професійній діяльності. Те, які саме мотиваційні чинники, зовнішні чи внутрішні, визначають цю діяльність, залежить від її цінності для студентів. За недостатнього ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності та переважання зовнішньої мотивації процес професіоналізації відбувається неефективно, він фактично одразу припиняється, як тільки зникають зовнішні підкріплення. За умов ціннісного ставлення до професії, включення її до власних життєвих планів, віднесення до сфери задоволення власних особистісних потреб, переважання внутрішньої мотивації, навпаки, процес професіоналізації здійснюється ефективно.
|
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19629/1/Muzyka_O_O_PSMA_KPP_2017.pdf
Музика, Олена Оксентівна (2017) Професіоналізація студентів: ціннісно-мотиваційні аспекти Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (17-18 травня 2017 року). – Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|