Дисертація - Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19640/
|
|
Title |
Дисертація - Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)
Дисертація - Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) Дисертація - Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
У дисертації висвітлено становлення й тенденції розвитку методики навчання української літератури як системи наукового знання, процес функціонування якої супроводжується еволюцією наукового змісту методичних знань і продуктивним використанням їх у шкільному літературному навчанні. З’ясовано сутність поняття «тенденції розвитку методики навчання української літератури», яке трактується як системна сукупність якісних змін у змісті, методах і формах, що є характерними для предметної дидактики конкретного історичного періоду. Розкрито філософсько-культурологічні, літературознавчі й психолого-педагогічні фактори впливу на розвиток шкільної літературної освіти в різні історичні часи. Запропоновано періодизацію предметної методики з урахуванням культурно-історичних, соціально-політичних і педагогічних чинників. Проаналізовано внесок прогресивних діячів освіти і культури різних періодів у формування української методичної думки. Окреслено здобутки й суперечності методики навчання літератури в радянський період і в умовах утвердження національної школи. Визначено й схарактеризовано основні тенденції розвитку методики навчання української літератури другої половини ХХ – початку ХХІ ст. На основі системного аналізу методичних надбань вітчизняної предметної методики в різні історичні періоди, як у змістовому, так і в процесуальному аспектах засвідчено тенденційний характер її розвитку.
У дисертації висвітлено становлення й тенденції розвитку методики навчання української літератури як системи наукового знання, процес функціонування якої супроводжується еволюцією наукового змісту методичних знань і продуктивним використанням їх у шкільному літературному навчанні. З’ясовано сутність поняття «тенденції розвитку методики навчання української літератури», яке трактується як системна сукупність якісних змін у змісті, методах і формах, що є характерними для предметної дидактики конкретного історичного періоду. Розкрито філософсько-культурологічні, літературознавчі й психолого-педагогічні фактори впливу на розвиток шкільної літературної освіти в різні історичні часи. Запропоновано періодизацію предметної методики з урахуванням культурно-історичних, соціально-політичних і педагогічних чинників. Проаналізовано внесок прогресивних діячів освіти і культури різних періодів у формування української методичної думки. Окреслено здобутки й суперечності методики навчання літератури в радянський період і в умовах утвердження національної школи. Визначено й схарактеризовано основні тенденції розвитку методики навчання української літератури другої половини ХХ – початку ХХІ ст. На основі системного аналізу методичних надбань вітчизняної предметної методики в різні історичні періоди, як у змістовому, так і в процесуальному аспектах засвідчено тенденційний характер її розвитку. У дисертації висвітлено становлення й тенденції розвитку методики навчання української літератури як системи наукового знання, процес функціонування якої супроводжується еволюцією наукового змісту методичних знань і продуктивним використанням їх у шкільному літературному навчанні. З’ясовано сутність поняття «тенденції розвитку методики навчання української літератури», яке трактується як системна сукупність якісних змін у змісті, методах і формах, що є характерними для предметної дидактики конкретного історичного періоду. Розкрито філософсько-культурологічні, літературознавчі й психолого-педагогічні фактори впливу на розвиток шкільної літературної освіти в різні історичні часи. Запропоновано періодизацію предметної методики з урахуванням культурно-історичних, соціально-політичних і педагогічних чинників. Проаналізовано внесок прогресивних діячів освіти і культури різних періодів у формування української методичної думки. Окреслено здобутки й суперечності методики навчання літератури в радянський період і в умовах утвердження національної школи. Визначено й схарактеризовано основні тенденції розвитку методики навчання української літератури другої половини ХХ – початку ХХІ ст. На основі системного аналізу методичних надбань вітчизняної предметної методики в різні історичні періоди, як у змістовому, так і в процесуальному аспектах засвідчено тенденційний характер її розвитку. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19640/1/%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%95%D0%A0%D0%A2%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%20%D0%AF%D0%A6%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E%20%D0%A2.%D0%9E.pdf
Яценко, Таміла Олексіївна (2017) Дисертація - Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|