Запис Детальніше

Міжпредметна інтеграція як основний чинник удосконалення навчального процесу в старшій школі в умовах профільного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706803/
 
Title Міжпредметна інтеграція як основний чинник удосконалення навчального процесу в старшій школі в умовах профільного навчання
Intersubject integration as a major factor in improving the educational process in high school in terms of professionally oriented training
 
Creator Барановська, Олена Володимирівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглядається питання профільної диференціації навчання, інтеграції змісту навчання певних предметів в старшій ланці загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано зарубіжний досвід, а також напрацювання українських дидактів з питання профілізації української школи, міжпредметної інтеграції. Наводяться основні визначення ключових понять: профільна школа, інтеграція навчання, міжпредметні зв’язки. Головним завданням реформування сучасної школи має стати створення ефективної багатовимірної моделі, яка враховуватиме увесь комплекс вимог і запитів учнів, їхньої індивідуальної освітньої траєкторії.
The article discusses the differentiation of profile training, integrating learning content specific subjects in senior secondary schools link. The foreign experience and Ukrainian dydaktiv developments concerning the forming of Ukrainian school, intersubject integration. We give basic definitions of key concepts: profile school, integration studies, intersubject communication. The main objective of modern school reform should be to create an effective multidimensional model that takes into account the full range of requirements and demands of the pupils, their individual educational trajectory.
 
Publisher ФОП Жовтий О. О.
 
Date 2017
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706803/1/BOV-17%20Uman%200406.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (2017) Intersubject integration as a major factor in improving the educational process in high school in terms of professionally oriented training Folia Comeniana: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського, 1. pp. 46-49.