Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцент Воєвутко Н.Ю. на дисертацію Колесник К.В

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19646/
 
Title Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцент Воєвутко Н.Ю. на дисертацію Колесник К.В
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцент Воєвутко Н.Ю. на дисертацію Колесник К.В
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцент Воєвутко Н.Ю. на дисертацію Колесник К.В
 
Creator Колесник, Катерина Василівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів
5

6
-
х
класів у процесі навчання новогрецької мови.
Проаналізовано різні підходи до інтер
претації сутності, змісту, структури поняття
«лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні
й лінгводидактичні засади
формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів
.
Експериментом передбачено створенн
я комплексу вправ і завдань для
забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів 5

6
-
х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення
комплексу вправ і завдань було покладено
критерій
спрямованості
вправи на
сприймання та відтворення інформації.
За цим критерієм
визначено рецептивні,
репродуктивні та продуктивні вправи.
У процесі експерименту було виокремлено
такі
критерії
відбору текстів культурологічного спрямування:
соціокультурна
орієнтованість;
урахування мовного мінімуму;
установлення обсягу матеріалу;
тематичність; інформативність;
інтеркультурна спрямованість.
20
Експериментально
-
дослідне навчання засвідчило,
що
ефективність
формування лінгвокультурологічної компетентності учнів
5

6
-
х
класів
суттєво
підвищиться, якщо
будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на
розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована
робота з лексичними одиницями, які мають національно
-
культурний компонент
семантики; слова
ми, що позначають культурно
-
ціннісні поняття, сприяла
формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення
новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання
для досягнення виразності й зрозумілості під час
створення власних висловле
Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів
5

6
-
х
класів у процесі навчання новогрецької мови.
Проаналізовано різні підходи до інтер
претації сутності, змісту, структури поняття
«лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні
й лінгводидактичні засади
формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів
.
Експериментом передбачено створенн
я комплексу вправ і завдань для
забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів 5

6
-
х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення
комплексу вправ і завдань було покладено
критерій
спрямованості
вправи на
сприймання та відтворення інформації.
За цим критерієм
визначено рецептивні,
репродуктивні та продуктивні вправи.
У процесі експерименту було виокремлено
такі
критерії
відбору текстів культурологічного спрямування:
соціокультурна
орієнтованість;
урахування мовного мінімуму;
установлення обсягу матеріалу;
тематичність; інформативність;
інтеркультурна спрямованість.
20
Експериментально
-
дослідне навчання засвідчило,
що
ефективність
формування лінгвокультурологічної компетентності учнів
5

6
-
х
класів
суттєво
підвищиться, якщо
будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на
розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована
робота з лексичними одиницями, які мають національно
-
культурний компонент
семантики; слова
ми, що позначають культурно
-
ціннісні поняття, сприяла
формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення
новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання
для досягнення виразності й зрозумілості під час
створення власних висловле
Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів
5

6
-
х
класів у процесі навчання новогрецької мови.
Проаналізовано різні підходи до інтер
претації сутності, змісту, структури поняття
«лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні
й лінгводидактичні засади
формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів
.
Експериментом передбачено створенн
я комплексу вправ і завдань для
забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів 5

6
-
х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення
комплексу вправ і завдань було покладено
критерій
спрямованості
вправи на
сприймання та відтворення інформації.
За цим критерієм
визначено рецептивні,
репродуктивні та продуктивні вправи.
У процесі експерименту було виокремлено
такі
критерії
відбору текстів культурологічного спрямування:
соціокультурна
орієнтованість;
урахування мовного мінімуму;
установлення обсягу матеріалу;
тематичність; інформативність;
інтеркультурна спрямованість.
20
Експериментально
-
дослідне навчання засвідчило,
що
ефективність
формування лінгвокультурологічної компетентності учнів
5

6
-
х
класів
суттєво
підвищиться, якщо
будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на
розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована
робота з лексичними одиницями, які мають національно
-
культурний компонент
семантики; слова
ми, що позначають культурно
-
ціннісні поняття, сприяла
формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення
новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання
для досягнення виразності й зрозумілості під час
створення власних висловле
 
Date 2017
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19646/1/images%281%29.pdf
Колесник, Катерина Василівна (2017) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцент Воєвутко Н.Ю. на дисертацію Колесник К.В Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.