Запис Детальніше

Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19647/
 
Title Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів у процесі навчання новогрецької мови.
Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів у процесі навчання новогрецької мови.
Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів у процесі навчання новогрецької мови.
 
Creator Колесник, Катерина Василівна
 
Subject Дисертації
 
Description Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів
5

6
-
х
класів у процесі навчання новогрецької мови.
Проаналізовано різні підходи до інтер
претації сутності, змісту, структури поняття
«лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні
й лінгводидактичні засади
формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів
.
Експериментом передбачено створенн
я комплексу вправ і завдань для
забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів 5

6
-
х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення
комплексу вправ і завдань було покладено
критерій
спрямованості
вправи на
сприймання та відтворення інформації.
За цим критерієм
визначено рецептивні,
репродуктивні та продуктивні вправи.
У процесі експерименту було виокремлено
такі
критерії
відбору текстів культурологічного спрямування:
соціокультурна
орієнтованість;
урахування мовного мінімуму;
установлення обсягу матеріалу;
тематичність; інформативність;
інтеркультурна спрямованість.
20
Експериментально
-
дослідне навчання засвідчило,
що
ефективність
формування лінгвокультурологічної компетентності учнів
5

6
-
х
класів
суттєво
підвищиться, якщо
будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на
розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована
робота з лексичними одиницями, які мають національно
-
культурний компонент
семантики; слова
ми, що позначають культурно
-
ціннісні поняття, сприяла
формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення
новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання
для досягнення виразності й зрозумілості під час
створення власних висловле
Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів
5

6
-
х
класів у процесі навчання новогрецької мови.
Проаналізовано різні підходи до інтер
претації сутності, змісту, структури поняття
«лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні
й лінгводидактичні засади
формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів
.
Експериментом передбачено створенн
я комплексу вправ і завдань для
забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів 5

6
-
х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення
комплексу вправ і завдань було покладено
критерій
спрямованості
вправи на
сприймання та відтворення інформації.
За цим критерієм
визначено рецептивні,
репродуктивні та продуктивні вправи.
У процесі експерименту було виокремлено
такі
критерії
відбору текстів культурологічного спрямування:
соціокультурна
орієнтованість;
урахування мовного мінімуму;
установлення обсягу матеріалу;
тематичність; інформативність;
інтеркультурна спрямованість.
20
Експериментально
-
дослідне навчання засвідчило,
що
ефективність
формування лінгвокультурологічної компетентності учнів
5

6
-
х
класів
суттєво
підвищиться, якщо
будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на
розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована
робота з лексичними одиницями, які мають національно
-
культурний компонент
семантики; слова
ми, що позначають культурно
-
ціннісні поняття, сприяла
формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення
новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання
для досягнення виразності й зрозумілості під час
створення власних висловле
Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів
5

6
-
х
класів у процесі навчання новогрецької мови.
Проаналізовано різні підходи до інтер
претації сутності, змісту, структури поняття
«лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні
й лінгводидактичні засади
формування лінгвокультурологічної компетентності
учнів 5

6
-
х класів
.
Експериментом передбачено створенн
я комплексу вправ і завдань для
забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної
компетентності учнів 5

6
-
х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення
комплексу вправ і завдань було покладено
критерій
спрямованості
вправи на
сприймання та відтворення інформації.
За цим критерієм
визначено рецептивні,
репродуктивні та продуктивні вправи.
У процесі експерименту було виокремлено
такі
критерії
відбору текстів культурологічного спрямування:
соціокультурна
орієнтованість;
урахування мовного мінімуму;
установлення обсягу матеріалу;
тематичність; інформативність;
інтеркультурна спрямованість.
20
Експериментально
-
дослідне навчання засвідчило,
що
ефективність
формування лінгвокультурологічної компетентності учнів
5

6
-
х
класів
суттєво
підвищиться, якщо
будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на
розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована
робота з лексичними одиницями, які мають національно
-
культурний компонент
семантики; слова
ми, що позначають культурно
-
ціннісні поняття, сприяла
формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення
новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання
для досягнення виразності й зрозумілості під час
створення власних висловле
 
Date 2017
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19647/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20037419278.pdf
Колесник, Катерина Василівна (2017) Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.