Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19647/
|
|
Title |
Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. |
|
Creator |
Колесник, Катерина Василівна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. Проаналізовано різні підходи до інтер претації сутності, змісту, структури поняття «лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні й лінгводидактичні засади формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів . Експериментом передбачено створенн я комплексу вправ і завдань для забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення комплексу вправ і завдань було покладено критерій спрямованості вправи на сприймання та відтворення інформації. За цим критерієм визначено рецептивні, репродуктивні та продуктивні вправи. У процесі експерименту було виокремлено такі критерії відбору текстів культурологічного спрямування: соціокультурна орієнтованість; урахування мовного мінімуму; установлення обсягу матеріалу; тематичність; інформативність; інтеркультурна спрямованість. 20 Експериментально - дослідне навчання засвідчило, що ефективність формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів суттєво підвищиться, якщо будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована робота з лексичними одиницями, які мають національно - культурний компонент семантики; слова ми, що позначають культурно - ціннісні поняття, сприяла формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання для досягнення виразності й зрозумілості під час створення власних висловле Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. Проаналізовано різні підходи до інтер претації сутності, змісту, структури поняття «лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні й лінгводидактичні засади формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів . Експериментом передбачено створенн я комплексу вправ і завдань для забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення комплексу вправ і завдань було покладено критерій спрямованості вправи на сприймання та відтворення інформації. За цим критерієм визначено рецептивні, репродуктивні та продуктивні вправи. У процесі експерименту було виокремлено такі критерії відбору текстів культурологічного спрямування: соціокультурна орієнтованість; урахування мовного мінімуму; установлення обсягу матеріалу; тематичність; інформативність; інтеркультурна спрямованість. 20 Експериментально - дослідне навчання засвідчило, що ефективність формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів суттєво підвищиться, якщо будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована робота з лексичними одиницями, які мають національно - культурний компонент семантики; слова ми, що позначають культурно - ціннісні поняття, сприяла формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання для досягнення виразності й зрозумілості під час створення власних висловле Дисертацію присвячено проблемі формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. Проаналізовано різні підходи до інтер претації сутності, змісту, структури поняття «лінгвокультурологічна компетентність», розкрито психологічні, психолінгвістичні й лінгводидактичні засади формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів . Експериментом передбачено створенн я комплексу вправ і завдань для забезпечення ефективної організації процесу формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів на уроках новогрецької мови. В основу створення комплексу вправ і завдань було покладено критерій спрямованості вправи на сприймання та відтворення інформації. За цим критерієм визначено рецептивні, репродуктивні та продуктивні вправи. У процесі експерименту було виокремлено такі критерії відбору текстів культурологічного спрямування: соціокультурна орієнтованість; урахування мовного мінімуму; установлення обсягу матеріалу; тематичність; інформативність; інтеркультурна спрямованість. 20 Експериментально - дослідне навчання засвідчило, що ефективність формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів суттєво підвищиться, якщо будуть систематично використовуватись завдання, спрямовані на розвиток лінгвокультурологічних знань, умінь і навичок учнів. Цілеспрямована робота з лексичними одиницями, які мають національно - культурний компонент семантики; слова ми, що позначають культурно - ціннісні поняття, сприяла формуванню в учнів експериментальних класів стійкого інтересу до вивчення новогрецької мови і культури, викликала бажання використовувати здобуті знання для досягнення виразності й зрозумілості під час створення власних висловле |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19647/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20037419278.pdf
Колесник, Катерина Василівна (2017) Дисертація - Формування лінгвокультурологічної компетентності учнів 5 – 6 - х класів у процесі навчання новогрецької мови. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|