Запис Детальніше

Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/24720/
 
Title Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг
 
Creator Шадура, К. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
LC Special aspects of education
 
Publisher ФО-П Левковець
 
Date 2017-03-21
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/24720/1/%D0%A8%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0.pdf
Шадура, К. М. (2017) Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти», 2. pp. 228-234.