Особливості формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності студентів немовних вишів на основі особистісно-діяльнісного підходу (Aspects for forming profession specific foreign language communication competence to students of non-linguistic tertiary educational institutions on the basis of learner-centered approach)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/5726/
|
|
Title |
Особливості формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності студентів немовних вишів на основі особистісно-діяльнісного підходу (Aspects for forming profession specific foreign language communication competence to students of non-linguistic tertiary educational institutions on the basis of learner-centered approach) |
|
Creator |
Мельник, А. Т. (А. Melnyk)
|
|
Subject |
General issues of linguistics and literature
|
|
Description |
У статті розглянуто особливості особистісно-діяльнісного підходу як методологічну основу формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності студентів немовних вишів та проаналізовано сутність ключових понять дослідження. На прикладі курсу за вибором з навчання іноземної мови продемонстровано практичну реалізацію цього підходу. (The article deals with the features of the personal and activity approach as a methodological basis of the formation of professionally oriented foreign language communication competence. It has been analysed the essence of research basic concepts. It portrays the involvement of this approach in elective course on foreign language.) |
|
Publisher |
Ви-во Національного університету «Острозька академія»
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/5726/1/73.pdf
Мельник, А. Т. (А. Melnyk) (2016) Особливості формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності студентів немовних вишів на основі особистісно-діяльнісного підходу (Aspects for forming profession specific foreign language communication competence to students of non-linguistic tertiary educational institutions on the basis of learner-centered approach). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.61). pp. 186-189. |
|