Запис Детальніше

Особливості формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності студентів немовних вишів на основі особистісно-діяльнісного підходу (Aspects for forming profession specific foreign language communication competence to students of non-linguistic tertiary educational institutions on the basis of learner-centered approach)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/5726/
 
Title Особливості формування професійно орієнтованої
іншомовної компетентності студентів немовних вишів
на основі особистісно-діяльнісного підходу
(Aspects for forming profession specific foreign language communication competence to students of non-linguistic tertiary educational institutions on the basis of
learner-centered approach)
 
Creator Мельник, А. Т. (А. Melnyk)
 
Subject General issues of linguistics and literature
 
Description У статті розглянуто особливості особистісно-діяльнісного підходу як методологічну основу формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності студентів немовних вишів та проаналізовано сутність ключових
понять дослідження. На прикладі курсу за вибором з навчання іноземної мови продемонстровано практичну реалізацію цього підходу.
(The article deals with the features of the personal and activity approach as a methodological basis of the formation of professionally oriented foreign language communication competence. It has been analysed the essence of research basic concepts. It portrays the involvement of this approach in elective course on foreign language.)
 
Publisher Ви-во Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/5726/1/73.pdf
Мельник, А. Т. (А. Melnyk) (2016) Особливості формування професійно орієнтованої іншомовної компетентності студентів немовних вишів на основі особистісно-діяльнісного підходу (Aspects for forming profession specific foreign language communication competence to students of non-linguistic tertiary educational institutions on the basis of learner-centered approach). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.61). pp. 186-189.