Запис Детальніше

Актуальність функціонування авторських шкіл у дискурсі освітніх реформ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706869/
 
Title Актуальність функціонування авторських шкіл у дискурсі освітніх реформ
Актуальность функционирования авторских школ в дискурсе образовательных реформ
Relevance of author’s schools functioning in the discourse of educational reforms
 
Creator Матвєєва, Ганна Дмитрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкривається актуальність функціонування авторських шкіл у дискурсі Концепції Нової української школи, сформульовано характерні ознаки, притаманні кожній авторській школі, розкрито поняття «авторська спеціалізована школа художньо-естетичного профілю».
В статье раскрывается актуальность функционирования авторских школ в дискурсе Концепции Новой украинской школы, сформулированы характерные признаки, присущие каждой авторской школе, раскрыто понятие «авторская специализированная школа художественно-эстетического профиля».
The relevance of author’s school functioning in the discourse of Concept of New Ukrainian school has been disclosed. Character features inherent to each author’s school have been formulated. The concept of “author’s school of artistic – aesthetic profile” has been uncovered.
 
Publisher Трек-ЛТД
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706869/1/04.pdf
- Матвєєва, Ганна Дмитрівна (2017) Relevance of author’s schools functioning in the discourse of educational reforms In: Україна – ЄС: крос-культурні порівняння в освітніх дослідженнях : Матеріали І міжнародної конференції, 22-23 травня 2017 р., м. Київ Трек-ЛТД, м. Київ - м. Дрогобич, Україна, pp. 110-114. ISBN 978-617-7263-47-9