Запис Детальніше

Проектування змісту професійно-технічної освіти: компетентнісний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706728/
http://nubip.edu.ua/node/14174
 
Title Проектування змісту професійно-технічної освіти: компетентнісний підхід
Проектирование содержания профессионально-технического образования: компетентностный подход
Designing the content of vocational education: competence approach
 
Creator Мося, І.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Сьогодні пріоритети роботодавців схиляються до випускника
професійно-технічного навчального закладу, який вже з перших днів роботи
за фахом здатний компетентно, ефективно і відповідально виконувати
складні виробничі завдання, готового до постійного професійного зростання,
творчого саморозвитку.
Сегодня приоритеты работодателей склоняются к выпускнику
профессионально-технического учебного заведения, который уже с первых дней работы
по специальности способен компетентно, эффективно и ответственно выполнять
сложные производственные задачи, готового к постоянному профессиональному росту.
Today, employers tend to prioritize graduate
vocational school, which from the very first days of the
majoring able to competently, efficiently and responsibly perform
complex production tasks ready for continuous professional development,
creative self.
 
Publisher "Міленіум"
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706728/1/Mosya_Design%20content.pdf
- Мося, І.А. (2015) Designing the content of vocational education: competence approach In: Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації "Міленіум", м. Київ, Україна.