Запис Детальніше

Проблема формування у майбутніх педагогів критичного мислення та здатності вирішувати проблеми

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19682/
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/3/98.pdf
 
Title Проблема формування у майбутніх педагогів критичного мислення та здатності вирішувати проблеми
Проблема формирования у будущих педагогов критического мышления и способности решать проблемы
The problem of formation of critical thinking and problem-solving ability of future teaching staff
 
Creator Куземко, Леся Валентинівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті розглянуто проблему формування у студентів педагогічних спеціальностей критичного мислення та здатності вирішувати проблеми як важливу складову професійної компетентності. Здійснено термінологічний аналіз поняття «критичне мислення». Окреслено якості та уміння які необхідно розвивати у студентів для вироблення у них критичного мислення. Наведено приклади технологій формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Представлено практичні завдання
та завдання для самостійної роботи які сприяють виробленню власної стратегії інноваційної професійної діяльності у майбутніх педагогів.
В статье рассмотрена проблема формирования у студентов педагогических специальностей критического мышления и способности решать проблемы как важную составляющую профессиональной компетентности. Осуществлен терминологический анализ понятия «критическое мышление». Определены качества и умения которые необходимо развивать у студентов для выработки у них критического мышления. Приведены примеры технологий формирования критического мышления в процессе профессиональной подготовки будущих педагогов. Представлены практические задания и задания для
самостоятельной работы которые способствуют выработке собственной стратегии инновационной профессиональной деятельности у будущих педагогов.
In this article reviewed formation problem of students of pedagogical specialty critical thinking and ability
to solve problems as an important component of professional competence. Implemented terminological
«critical thinking» analysis of concept, outlined necessary qualities and skills that are necessary for students
to develop in them critical thinking. Shown examples of technologies of critical thinking formation in
process of professional training of future educators. Рresents practical tasks and tasks for independent
work that orient future teachers to develop their own innovative profession strategies.
 
Date 2017-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19682/1/Kuzemko_L_V_ZMV_2017_PI.pdf
Куземко, Леся Валентинівна (2017) Проблема формування у майбутніх педагогів критичного мислення та здатності вирішувати проблеми Молодий вчений, ІІІ (3 (43)). с. 417-421. ISSN 2304-5809