Експериментальна верифікація ефективності технології контекстного навчання в освітньому процесі ВНЗ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19699/
|
|
Title |
Експериментальна верифікація ефективності технології контекстного навчання в освітньому процесі ВНЗ
Experimental verification of the effectiveness of contextual learning technology in the education process of the higher educational institution institutions Экспериментальная верификация эффективности технологии контекстного обучения в образовательном процессе вуза |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
Метою поданої статті є висвітлення механізмів експериментальної верифікації ефективності технології контекстного навчання в освітньому процесі ВНЗ. Дослідження передбачає використання системи теоретичних і емпіричних дослідницьких методів. Розкрито загальну логіку експериментальної роботи, спрямованої на доведення потенціалу технології контекстного навчання щодо формування рефлексивних конструктів майбутнього педагога. Відповідно до критеріїв та показників їх сформованості представлено діагностичний інструментарій для визначення рівня сформованості рефлексивної компетентності, мотиваційної, смислової, суб'єктної сфери майбутнього педагога. Серед перспектив подальших наукових розвідок визначено презентацію результатів діагностики рівня сформованості рефлексивно детермінованих конструктів особистості майбутнього педагога.
The goal of the submitted article is to highlight the mechanisms of experimental verification efficiency technologies contextual learning in education institutions. The study involves the use of theoretical and empirical research methods. Reveals the overall logic of experimental work aimed at bringing the potential of technology training in the context of forming reflective constructs a future teacher. According to the criteria and indicators of their formation presents diagnostic tools to determine the level of formation of reflective competence, motivation, semantic, subject areas future teacher. Among the prospects of further scientific studies defined diagnostic results presentation reflexive formation of deterministic constructs of personality of future teacher. Целью данной статьи является освещение механизмов экспериментальной верификации эффективности технологии контекстного обучения в образовательном процессе вуза. Исследование предполагает использование системы теоретических и эмпирических исследовательских методов. Раскрыто общую логику экспериментальной работы, направленной на доведение потенциала технологии контекстного обучения по формированию рефлексивных конструктов будущего педагога. Согласно критериев и показателей их сформированности представлены диагностический инструментарий для определения уровня сформированности рефлексивной компетентности, мотивационной, смысловой, субъектной сферы будущего педагога. Среди перспектив дальнейших научных исследований определено презентацию результатов диагностики уровня сформированности рефлексивно детерминированных конструктов личности будущего педагога. |
|
Publisher |
Сумський державний пед. університет ім. А. С. Макаренка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19699/1/V_Zhelanova_PNTIIT_2%2866%29_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2017) Експериментальна верифікація ефективності технології контекстного навчання в освітньому процесі ВНЗ Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. (2). с. 79-89. ISSN 2312-5993 |
|