Запис Детальніше

Експеримент з дистанційного навчання у школах м. Києва, перехід до змішаного навчання з елементами персоналізації на основі платформи Moodle 3.2

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19705/
http://2017.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=79
 
Title Експеримент з дистанційного навчання у школах м. Києва, перехід до змішаного навчання з елементами персоналізації на основі платформи Moodle 3.2
Эксперимент по дистанционному обучению в школах г. Киева, переход к смешанному обучению с элементами персонализации на основе платформы Moodle 3.2
Experiment with distance learning in the municipal schools of Kyiv, transition to blended learning with elements of personalization based on the platform Moodle 3.2
 
Creator Бобровський, Марко Володимирович
Якубов, Сергій Вячеславович
 
Subject Міжнародні
 
Description Дослідницько – експериментальна робота з проблем дистанційного навчання розпочалась у 2014 році. В ході роботи здійснено впровадження у навчально-виховний процес елементів змішаного навчання у його найпростішій формі – перевернутий клас. Вдосконалюючи свою роботу, автори прийшли до розуміння необхідності компетентністного підходу до організації навчально-виховного процесу. Компетентністний підхід необхідно впроваджувати системно, інакше дискредитується сама ідея. Роботу із організації компетентністно-базованого навчання учнів необхідно розпочинати з визначення переліку необхідних компетентностей, які має здобути учень, опанувавши тему, розділ, курс. Необхідною стає побудова структурованого переліку компетентностей, тобто репозиторію компетентностей, як ключових, так і предметних, опираючись на який можна створювати навчальні ресурси. Сучасний Moodle в. 3.2 надає для цього всі можливості.
Опытно - экспериментальная работа по проблемам дистанционного обучения началась в 2014 году. В ходе работы осуществлено внедрение в учебно-воспитательный процесс элементов смешанного обучения в его простейшей форме - перевернутый класс. Совершенствуя свою работу, авторы пришли к пониманию необходимости компетентностного подхода к организации учебно-воспитательного процесса. Компетентностный подход необходимо внедрять системно, иначе дискредитируется сама идея. Работу по организации компетентностно-основанного обучения учащихся необходимо начинать с определения перечня необходимых компетенций, которые должен получить ученик, овладев темой, разделом, курсом. Необходимым становится построение структурированного перечня компетенций, то есть репозитория компетенций, как ключевых, так и предметных, опираясь на который можно создавать учебные ресурсы. Современный Moodle в. 3.2 предоставляет для этого все возможности.
Experimental work on the problems of distance education began in 2014. During the experiment was carried out to study the implementation of elements of blended learning in its simplest form - flipped classroom. Improving the work, the authors came to understand the need for competency approach to the educational process. Competency approach necessary to implement a system otherwise discredited idea. The work of the organization competency-based learning should start with determining the list of required competencies that should get student, mastering a topic or section of the course. The necessary construction is a structured list of competencies, namely repository competencies as key and the subject, based on which you can create educational resources. Learning system Moodle 3.2 provides this all possible.
 
Publisher Київський національний університет будівництва та архітектури
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19705/1/M_Bobrovskiy_S_Yakubov_PMNPKMMU2017_IPPO.pdf
Бобровський, Марко Володимирович та Якубов, Сергій Вячеславович (2017) Експеримент з дистанційного навчання у школах м. Києва, перехід до змішаного навчання з елементами персоналізації на основі платформи Moodle 3.2 П'ята міжнародна науково-практична конференція "Moodle Moot Ukraine 2017. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle": тези доповідей, 26-27 травня 2017 року, м. Київ. с. 8.