Запис Детальніше

Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/24808/
 
Title Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду
 
Creator Данильчук, Д. О.
 
Subject QA76 Computer software
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/24808/1/Danilchuk_APSI2017.pdf
Данильчук, Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). pp. 5-9.