Запис Детальніше

Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19675/
 
Title Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства
The corporate formation of culture school leadership principles to
 
Creator Редько, Сергій Іванович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Статтю присвячено висвітленню ролі корпоративної культури у діяльності навчального закладу та основним підходам до її формування. Визначено особливості формування місії, візії та цінностей навчального закладу. Зазначено, що важливу роль у процесі формування корпоративної культури відіграє яскрава, харизматична особистість лідера – керівника навчального закладу. Наголошено, що формування корпоративної культури найбільш вдало здійснюється на засадах трансформаційного лідерства, адже в його основі лежить моральне начало, що відрізняє його від інших підходів до лідерства.
The article is devoted to highlighting the role of corporate culture of the institution and the main approaches to its formation. The features of the formation of the mission, vision and values of the institution. It is noted that an important role in shaping corporate culture plays a bright, charismatic personality leader - the head of the institution. Emphasized that corporate culture most successfully carried out on the basis of transformational leadership, because it is based on the moral principle that distinguishes it from other approaches to leadership.
 
Publisher «Педагогічна преса» Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19675/1/%D0%A1.%D0%A0%D0%B5%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D0%9E%D0%A3_%D0%A3%20%D1%96%20%D0%9B_2.pdf
Редько, Сергій Іванович (2017) Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства Вища освіта України Теоретичний та науково-методичний часопис. с. 31-34. ISSN 2078-1016